czosnek niedźwiedzi

1. Data: 2008-03-20 15:37:20

Temat: czosnek niedźwiedzi
Od: "Izek" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zna ktoś jakieś przepisy na potrawy z czosnku niedźwiedziego lub z jego
dodatkiem, podobno już zaczyna się sezon na niego.

2. Data: 2008-03-20 15:38:24

Temat: Re: czosnek niedźwiedzi
Od: d...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> zna ktoś jakieś przepisy na potrawy z czosnku niedźwiedziego lub z jego
> dodatkiem, podobno już zaczyna się sezon na niego.

już nawet na allegro go sprzedają

3. Data: 2008-03-20 20:20:10

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izek" napisał:

> zna ktoś jakieś przepisy na potrawy z czosnku niedźwiedziego
> lub z jego dodatkiem, podobno już zaczyna się sezon na niego.

"Roślina objęta częściową ochroną gatunkową w Polsce.
Gatunek umieszczony na Czerwonej liście roślin i grzybów Polski"

No cóż... niech Ci w gardle ością stanie.Smacznego :>

--
Pozdrawiam - Aicha
"0 tolerancji! Może chcesz moherowy berecik aicha?"

4. Data: 2008-03-20 21:21:56

Od: "robin" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Roślina objęta częściową ochroną gatunkową w Polsce.
> Gatunek umieszczony na Czerwonej liście roślin i grzybów Polski"
>
> No cóż... niech Ci w gardle ością stanie.Smacznego :>
dziesiątki roślin z naszej kuchni jest w handlu i obrocie a jednocześnie w
naturze są roślinami chronionymi, więc nie rozumiem klątw jakie rzucasz życząc
komuś zadławienia czy innych kłopotów z przełykaniem i to jeszcze we wielki tydzień.

5. Data: 2008-03-20 21:33:10

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "robin" napisał:

> i to jeszcze we wielki tydzień.

O, znowu będzie flejm o świętach i wierze :>

6. Data: 2008-03-20 21:36:50

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "robin" napisał:

> więc nie rozumiem klątw jakie rzucasz życząc

Przecież po polsku piszę. Jak przedpiśczyni weźmie go z uprawy, to
odszczekam.

--
Pozdrawiam - Aicha (straszna czarownica)

7. Data: 2008-03-20 22:10:52

Od: "robin" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przecież po polsku piszę. Jak przedpiśczyni weźmie go z uprawy, to
> odszczekam.
aha, czyli dostała wyrok zadławienia ością awansem za zdarzenie przyszłe,
domniemane i niepewne. Rozumiem też (tak wynika z twojego polskiego pisania), że
jeżeli w ogóle nie weźmie ani z uprawy ani z lasu to nie odszczekasz? No cóż,
tak też można, ale moherem to na kilometr czuć.

8. Data: 2008-03-21 02:32:53

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "robin" napisał:

> moherem to na kilometr czuć.

:))) Może faktycznie za blisko katedry mieszkam. Albo RadioM od
sąsiadów sączy jad do uszu mnie nieświadomej?

9. Data: 2008-03-21 05:23:01

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Mar, 21:20, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

Witaj Aicha!!!

Czy z lasu, czy z uprawy to jest ten sam czosnek, sadzenie ma te
zaletę, ze czosnek powędruje z wielu stanowisk w świat i będzie
wyłączony z ochrony. Rośnie na całej kuli ziemskiej...

Najlepsze zyczenia świąteczne, bez wzglądu czy i jak święcisz -
widzisz, zawsze byłem tolerancyjny w religiach i obyczajach, z
wyjątkiem polityki i mojego etatyzmu.

Buźka dla córuńki!

Jerzy - słuhający wczoraj otrzymanej płytki Żanny Biczewskiej - "Liuba
bratcy, liuba"...

10. Data: 2008-03-21 07:47:40

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

Witaj Aicha!!!

> Czy z lasu, czy z uprawy to jest ten sam czosnek,

Ech, ci techniczni... :(

--
Pozdrawiam - Aicha
"0 tolerancji! Może chcesz moherowy berecik aicha?"
(C) Usia at psst
www.Literotyka.pl - oto mój berecik ;)

KIDNAPERZY
jedzą krokodyle, może psy....
maca, tortille i indyjskie chleby VS. zakwas
kuchnia żydowska
food time line :-D