depilator?

1. Data: 2006-04-26 09:06:58

Temat: depilator?
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, ze w archiwum duzo, ale technika tak mknie do przodu, ze na pewno
jest juz jakas nowosc. Zastanawiam sie nad zakupem depilatora. Swoj
ostatni mialam tak ok 15 lat temu wiec do obecnych pewnie nie mam go co
porównywwac. Pytanie, czy jest sens kupowac? czy ktos uzywa i sobie
chwali?czy dac sobie spokój i dalej chodzic na wosk/golic?I
najwazniejsze, dajecie rade depilowac pachy, bikini?Aaaa, no i model
oczywiscie jaki jest Waszym zadaniem najlepszy
--
Gosia

2. Data: 2006-04-26 09:43:32

Temat: Re: depilator?
Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik <p...@o...pl> wrote:

> Pytanie, czy jest sens kupowac? czy ktos uzywa i sobie
> chwali?czy dac sobie spokój i dalej chodzic na wosk/golic?
Jeżeli już, to chodzić do kosmetyczki woskować, golenie ode złego jest.

> najwazniejsze, dajecie rade depilowac pachy, bikini?Aaaa, no i model
> oczywiscie jaki jest Waszym zadaniem najlepszy
Miałam Satinelle Sensitive Philipsa (zużył się po ośmiu latach), a dwa
lata temu kupiłam depilator Brauna, Silk-epil Eversoft, z dwoma wymiennymi
głowicami (większa do nóg, mniejsza do pach i pachwin). Przy użyciu obu
tych modeli depilowałam się i pod pachami, i w pachwinach. Da się
wytrzymać, ale ja nie jestem jakoś upiornie włochata ;-)

A i tak, kiedy tylko jest to możliwe, lecę woskować, skóra jest o wiele
mniej podrażniona, no i nie mam tego uczucia, że sama się nad sobą znęcam.

Anetek
.' .. `. Aneta Baran * http://2510053385/~aneta/ * anetek#anetek.net
:`.__.': * Anything is good and useful if it is made of chocolate. *
`....'

3. Data: 2006-04-26 09:55:49

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta Baran napisał(a):

> A i tak, kiedy tylko jest to możliwe, lecę woskować, skóra jest o wiele
> mniej podrażniona, no i nie mam tego uczucia, że sama się nad sobą znęcam.

A, ja własnie przed chwila rozmawialam z kosmetyczka i powiedziała, ze
na lato wosku nie poleca;-(i mam nadal golic, bo nie bede zadowolona z
efektu wosku????
--
Gosia

4. Data: 2006-04-26 10:12:22

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
Aneta Baran napisał(a):

> [...]

>lato wosku nie poleca;-(i mam nadal golic, bo nie bede zadowolona z efektu

Bo żeby zrobić kolejne woskowanie, trzeba zapuścić kłaki na przynajmniej
pół cm. Czyli co jakieś 2-3 tygodnie masz jakieś 2-3 kolejne tygodnie lata
wycięte z życiorysu.
Odrastające kłaki = zero spódnic, krótkich spodni, że o kostiumie nie
wspomnę. To sie w lato nie da.

Zacznij robić wosk jesienią, przemęczysz się przez zimę a na kolejne lato
włoski będą tak przerzedzone, że albo dasz radę dalej woskować albo tylko
pęsetką zrobić poprawki bez wycinków w życiorysie, albo da rade depilatorem
elektrycznym czy chemicznym. Albo żyletą.

ja nie jestem specjalnie wrażliwa na ból, ale depilatorem tylko nogi dam
rade zrobić, bikini i pachy nie da rady. Zresztą nie chciałabym widzieć
efektu - gęsia skóra murowana, jednak depilator spora ilość włosków jedynie
urywa a nie wyrywa, wosk większość wyrywa z cebulką.

--
Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

5. Data: 2006-04-26 11:34:39

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa napisał(a):

> [...]
> kolejne tygodnie lata wycięte z życiorysu.
> Odrastające kłaki = zero spódnic, krótkich spodni, że o kostiumie nie

Super, po kiego diabła ja sie z zapuszczaniem bawiłam:-(

> [...]
> tylko pęsetką zrobić poprawki bez wycinków w życiorysie, albo da rade
> depilatorem elektrycznym czy chemicznym. Albo żyletą.

Aaaa, tak zrobie

> [...]
> efektu - gęsia skóra murowana, jednak depilator spora ilość włosków
> jedynie urywa a nie wyrywa, wosk większość wyrywa z cebulką.

Dam sobie w takim razie spokój, bo mam skóre wrazliwa okrutnie.

P.S
Widzisz znaki cytowania u mnie???

--
Gosia

6. Data: 2006-04-26 11:37:04

Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 26 Apr 2006 13:34:39 +0200, Gosia Plitmik wrote:

> Super, po kiego diabła ja sie z zapuszczaniem bawiłam:-(

te no to jak sie bawilas to zrob woskiem raz a potem bedziesz dogalac :}

> P.S
> Widzisz znaki cytowania u mnie???

jesli to ma jakies znaczenie to ja widze :}

--
Boska
http://magdee.blox.pl

7. Data: 2006-04-26 11:52:18

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Super, po kiego diabła ja sie z zapuszczaniem bawiłam:-(

No to jak je już masz, to zrób raz, choć imo, zawracanie głowy jak znów
będziesz golić.
Powalającego efektu na stałe na pewno nie będzie po jednym razie.

> Widzisz znaki cytowania u mnie???

Widzę.

--
Edyta Czyż

8. Data: 2006-04-26 12:01:39

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Boska napisał(a):

> jesli to ma jakies znaczenie to ja widze :}

Ma i to duze;-)własnie sie meczyłam z ustawieniami. Dzieki

--
Gosia

9. Data: 2006-04-26 12:31:12

Od: "Kiria Agni" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po ilu "woskach" mniej wiecej jest choc troche powalajacy efekt?
Jeszcze nigdy nie próbowalam wosku, bo zawsze mi sie wydawalo, ze
potem wloski wrastaja i robia sie okropne czerwone kropki. Tak
zawsze mialam po depilatorze :(
Czy z woskiem jest inaczej?

Pozdrawiam,
Agni

10. Data: 2006-04-26 13:43:24

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik <p...@o...pl> wrote:

> A, ja własnie przed chwila rozmawialam z kosmetyczka i powiedziała, ze
> na lato wosku nie poleca;-(i mam nadal golic, bo nie bede zadowolona z
> efektu wosku????
I tu mi się okrągłe oczęta jak piłki zrobiły: dlaczego miałabyś być
niezadowolona z woskowania? Po wosku skóra jest gładka, nie tworzy się
efekt 'wyskubanego kurczaka' jak po depilatorze, włosy (w moim przypadku
przynajmniej) mniej wrastają... A golenie, hmm, moja kosmetyczka się
odżegnuje od golenia jak od czarta. Wszystko lepsze niż golenie, tak
twierdzi.

Być może faktycznie chodzi o to, że do wosku trzeba 'zapuścić' włosie na
4-5 mm -- ale krótsze przecież można zdepilować pastą cukrową (jeszcze nie
próbowałam, bo niestety, ale zawsze do kosmetyczki docieram zbyt
zarośnięta i używamy wosku). Może spytaj swojej kosmetyczki, czy taki
zabieg robi?

Anetek
.' .. `. Aneta Baran * http://2510053385/~aneta/ * anetek#anetek.net
:`.__.': * Anything is good and useful if it is made of chocolate. *
`....'

[info] nowy snajper aukcyjny
Wiosna - czas kupić nową biżuterię ;)
operacja plastyczna nosa na ślasku - pytanie o klinike
Poratujcie!! Brzuch jak w ciazy i brak talii :(
Vichy lipocure