dieta wysokotluszczowa (optymalna) prof Kwasniewskiego

następny post »
From: "Kuki" <k...@s...pl-NOSPAM>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: dieta wysokotluszczowa (optymalna) prof Kwasniewskiego
Date: Wed, 27 Feb 2002 19:48:34 +0100

Czy ktoś może się wypowiedzieć na temat diety wyskotłuszczowej lansowanej
przez dr Kwaśniewskiego? Słyszałem sporo pozytywnych komentarzy dotyczącej
tej diety, m.in. że:
- można wiele schudnąć, objadając się do syta ;-))
- ciśnienie krwi normuje się (spada)
- cholesterol spada, a skład krwi w normie
- nie trzeba dużo jeść objętościowo
- człowiek jest bardziej odporny na ból fizyczny :o)
- i że to dieta cud ;-)

Wady:
- przestrzeganie proporcji żywieniowej w stosunku 1 : 2,5-3,5 : 0,5
(białko:tłuszcz:węglowodany)
- duże ograniczenie spożywania słodyczy oraz słodkich pokarmów i owoców
- możliwe komplikacje :/

Jest książka do kupienia w merlinie pt: "Czy dr Kwaśniewski ma racje"
kosztuje 12zł, lecz wpierw chciałem zapytać sie na grupie. Może ktoś się z
tą dietą spotkał. Dziękuje za odpowiedzi i ewentualne linki do stron o tej
tematyce.