[długie] Kolacja w La Scali [WRC] - relacja

1. Data: 2003-07-04 13:54:14

Temat: Re: [długie] Kolacja w La Scali [WRC] - relacja
Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

janek napisal(a):

>To tak ab owo!

Ort.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

- What about your soul?
- I'm an engineer.

1. Data: 2003-07-04 14:00:28

Od: "janek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Marcin E. Hamerla" <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> napisal
w wiadomosci news:sn1bgv8h0uj2ohes84rjrpnvrop8t0p1up@4ax.com...

> Ort.
Literówka (nie myl z litrówka)
janek

1. Data: 2003-07-04 14:04:46

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> zyciu
> Jakie to przykre, gdy w życiu jedzonko jest najlepszą rzeczą, jaka może
> kobiete/mężczyznę spotkać.

A to czemu? Rzecz tak dobra, jak kazda inna.

> wszelkie
> Jasne-czy ten JEDEN facet to ma jeszcze to coś w portkach?

Nie sprawdzalam, przyznaje, ale nie ma zadnych objawow braku meskosci, tak na
moje oko. Powiem wiecej - wymaga wiele odwagi i meskosci, zeby przebywac w
takim babincu. Nie kazdy by sie na to odwazyl. A on ma sie dobrze (chyba ;-))
Prawdziwa meskosc nie wymaga udowadniania w stylu macho.

> Na połocie napisano "dupa" - ktoś pogłaskał i drzazgi wbiły mu się w rękę!
> To tak ab owo!
> janek

To musial byc facet - baba by dupy nie glaskala ;->>

Kot

Ps. Nastepnym razem sprawdz ortografie jak bedziesz cycatami rzucac ;->

1. Data: 2003-07-04 14:13:34

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

janek napisal(a):

>Literówka (nie myl z litrówka)

Niestety nie. To slowo pisze sie 'ovo'.

1. Data: 2003-07-04 14:14:56

Od: "janek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A to czemu? Rzecz tak dobra, jak kazda inna.
I najlepsza w życiu, jak się doczytałem. No?! Każdemu, co mu dane.
> [...]
> takim babincu. Nie kazdy by sie na to odwazyl. A on ma sie dobrze (chyba
;-))
Może to hemafrodyta?

> To musial byc facet - baba by dupy nie glaskala ;->>
Porozmawiajmy lepiej o jedzeniu. Mam wrażenie, że zadeklarowałać brak
doświadczeń w dziedzinie głaskania.
Od razu cytuję dowody:
janek

1. Data: 2003-07-04 14:17:47

Od: "Art(Gruby)" <Art[Gruby]@icbleu.org> szukaj wiadomości tego autora

m...@p...onet.pl wrote:

>Kot o wielu twarzach

Masz racje...
Oraz uwazaj na trolle...
;-)
Art

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2003-07-04 14:19:09

Od: "Art(Gruby)" <Art[Gruby]@icbleu.org> szukaj wiadomości tego autora

m...@p...onet.pl wrote:

cut

>To musial byc facet - baba by dupy nie glaskala ;->>
>
>Kot

ROTFL
;-)

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2003-07-04 14:29:32

Od: "Betty" <n...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niktosia" <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Czesc Betty , ja sadze podobnie jak Gosia i jestenm z Lodzi , co mnie
> powiesz? Jaki epitet dorzucisz? Trollujesz zupelnie jak Tracy ..

patrzę i oczom nie wierzę jak rośnie ten wątek, jak oskarżenia rosną nawet
bez powodu. Większośc z Was jest śmieszna.
Po pierwsze, niktosia, odpowiadaj POD postem a nie NAD.
Po drugie, czy znasz znaczenie słowa: trollować: czy troluje ten kto
prostuje grzecznie, że jakiejś Gosi wydaje się, że nie byłam w restauracji
(he he), snuje domysły że nie potrafiłabym się tam zachować (tak, tak,
jadłabym zupę widelcem). A określenie "z małego miasteczka" jest określeniem
samej autorki mojego poprzedniego postu. Wskaż mi jeden epitet jakim
uraczyłam Gosię (albo w rękę słownik co znaczą nieznane Ci słowa: epitet, a
w googlach może będzie : trollowanie).
Pewno ten post będzie kolejną pożywką dla ...
Ale podkreślam dla ślepych: jedyny epitet jaki użyłam pod adresem niektórych
to: jesteście śmieszni. Tylko darujcie sobie odpowiedzi z poziomu
przedszkolaka: ty jesteś śmieszna, ty se szukaj w słowniku, ty se gogluj,
noo można jeszcze coś wycisnąć z tego postu, liczę na inwencję.
Betty, sprawczyni najdłuższego wątku...

1. Data: 2003-07-04 15:02:36

Temat: Re: [d?ugie] Kolacja w La Scali [WRC] - relacja
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Jul 2003 11:36:56 +0200, a...@p...onet.pl
wrote:

>Skorki to nie, moze mam grymasy dziwne, ale jak za duzo skorki, to mi chemia
>jedzie (nie wiem, czy to wlasciwosc skorek, czy tych dziwnych zwiazkow, ktorymi
>sa pryskane ;-), ale jak dam mniej soku, to i sorbetu bedzie mniej - a to juz
>jest calkiem zle ;-) Co dasz w zamian?

>Tfuj Kot

wode w zamian,. a cytryny szorujesz pod wrzatkiem? one nie wiem
czy sa "pryskane" czy powlekane olejem mineralnym (jak rodzynki),
ktory wcale zdrowy ne jest dla ludzi.

moze psrobuj z lemoniady zorbic sorbet

can p
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-07-04 15:05:44

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Kupilem raz to piwo imbirowe. Kobece w smaku, ale nienajgorsze.
>Natomiast sporo chemii jest w srodku....

mozna wykonac w domu bez chemii

van p
K.T. - starannie opakowana

CFV1: pl.soc.wegetarianizm (glosowanie)
Filiżanka - ile to jest?
CFV1: pl.soc.wegetarianizm (glosowanie)
Szal przetwarzania.. pomocy! Jak zrobic syrop?
banalnie prosta, a przepyszna salatka-polecam