dobra kruszonka

1. Data: 2005-04-13 19:21:51

Temat: Re: dobra kruszonka
Od: "Paula" <...@...C> szukaj wiadomości tego autora

Sprawdzone:
80 gr maki
50 gr cukru
50 gr margaryny
sol
aromat smietankowy/waniliowy

Skladniki tozcierac dlonmi do uzyskania odpowiednich wielkosci kruszonek.

1. Data: 2005-04-13 20:20:04

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to środa, 13 kwietnia 2005 15:13 użytkownik
Aga, sącząc kawkę, wyklepał:

> Jak zrobic dobra kruszonke do ciasta drozdzowego? Nigdy tego nie
> robilam, ale maz zamowil ciasto drozdzowe z kruszonka (takie jak u mamy
> heh, wiec musze sie starac ;) ). Drozdzowe umiem, tylko ta kruszonka?
> Kiedy ja sypac - na poczatku, pod koniec pieczenia?

Ja posypuję ciasto przed włożeniem do piekarnika. Proporcje ustalam mniej
więcej takie: tyle samo tłuszczu (masło lub margaryna), mąki i cukru.
Rozcieram składniki w rękach, aż się połączą. Jeśli za bardzo się lepią (są
za duże kawały), dodaję odrobinę mąki i tak aż do momentu, kiedy kruszonka
osiągnie zadowalające stadium.

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-04-13 20:21:05

Od: "totus" <t...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ja posypuję ciasto przed włożeniem do piekarnika. Proporcje ustalam mniej
> więcej takie: tyle samo tłuszczu (masło lub margaryna), mąki i cukru.
Margaryna????
A może?
Ceres - podnosi interes!

> [...]
(są
> za duże kawały), dodaję odrobinę mąki i tak aż do momentu, kiedy kruszonka

No tak to roztropnie trzeba robić!

toto dżdżownica

1. Data: 2005-04-13 20:23:36

Od: "totus" <t...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości

> Po pierwsze lubię jeść, po drugie lubię się w kuchni hmm, zabrzmi
banalnie,
> ale twórczo realizować. No i pomagam przez to Mamie, dodatkowo
wprowadzając
> własne innowacje do tradycyjnej Maminej kuchni :>
> Wiadomo, że czasami nie ma czasu, bo kolokwia, bo cośtam, ale godzina w
> kuchni potrafi też odstresować i odprężyć.

Jesteś chyba wyjątkiem pośród fast-food' owego pokolenia.

toto dżdżownica

1. Data: 2005-04-14 06:45:39

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok napisał(a):

> kruszonkę lubię, ale reszty ciasta nie. Nie będę piekł samej kruszonki.

No to może jakieś crumble? To głównie kruszonka + owoce.
--
Ania

1. Data: 2005-04-14 09:32:04

Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paula" <...@...C> napisał w wiadomości
> Sprawdzone:
> 80 gr maki
> 50 gr cukru
> 50 gr margaryny
> sol
> aromat smietankowy/waniliowy

O tempora, o mores. Margaryna i aromat w kruszonce. Brrrr.

Margola

1. Data: 2005-04-14 09:44:55

Temat: Re: było: dobra kruszonka (OT) PRYWATA
Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Margola napisał(a):

> Margola

Margolu, proszę sprawdź pocztę na adresie mailowym z którego piszesz
albo napisz do mnie.
--
Ania

1. Data: 2005-04-14 10:00:09

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 14 Apr 2005 08:45:39 +0200, "A.L." <a...@n...pl>
wrote:

>No to może jakieś crumble? To głównie kruszonka + owoce.

O to to! To TYLKO kruszonka i owoce
A sama kruszonka, ugnieciona troche na blasze to przeciez
shortbread....

Pierz, wielbiciel i jednego i drugiego i wydlubywacz kruszonki z
ciast drozdzowych
K.T. - starannie opakowana

obiad:)
Z gazu na prąd