obiad:)

1. Data: 2005-04-13 11:10:06

Temat: obiad:)
Od: "Aga" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów:)
Czy ktos z grupowiczow moglby polecic jakies zestawy obiadowe w miare
tanie:) z racji tego ze juz za chwilke bede na swoim garnuszku:) nie na
rodzicow:) prosze o jakies propozycje:)
Z gory dziekuje
Pozdrawiam
AgA

1. Data: 2005-04-13 11:20:43

Temat: Re: obiad:)
Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

Aga wrote:
> Witam grupowiczów:)
> Czy ktos z grupowiczow moglby polecic jakies zestawy obiadowe w miare
> tanie:) z racji tego ze juz za chwilke bede na swoim garnuszku:) nie na
> rodzicow:) prosze o jakies propozycje:)

a jakie sklepy masz pod nosem, bo od tego zależy. No i co jest w tych
sklepach (dla ciebie) tanio i co lubisz.

Waldek

1. Data: 2005-04-13 11:41:47

Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok wrote:

> a jakie sklepy masz pod nosem, bo od tego zależy. No i co jest w tych
> sklepach (dla ciebie) tanio i co lubisz.

odpowiadam na grupę, bo nie chce mi się prywatnie ;-)

w moich studenckich czasach (czas w kratkę, pieniądzy brak) robiłem
często chili con carne, czasem z ryżem, czasem z bułką, czasem "na
sucho". Fasola z puszki, ewentualnie groszek konserwowy, marchewka,
jakieś inne odrosty i kukurydza, pomidory też z puszki. Można ugotować
tego więcej i na gęsto, czyli zupą nie jest ;-)
Jak mięso drogie było, to ewentualnie gotowana kiełbasa tam lądowała,
albo też chili senza carne z tego wychodziło ;-)
Ziemniaki z twarogiem, też fajna sprawa, tania i zjadliwa.
Ratatouie jest też w miarę tanie i pożywne.
Spaghetti aglio e olio, czy jakiekolwiek inne.

W sumie lazłem po wykładach do sklepu i patrzyłem co mają w miarę
przystępnego i na co apetyt przychodził. Jak było więcej czasu to i
pierogi się majstrowało. Albo jakąś chińszczyznę w woku.
A na śniadanie jajka na twardo z kawiorem i szampan krymski ;-)
(dostałem za tłumaczenie negocjacji handlowych wypłatę w naturze:
kilogram ikry i 20 litrów szampanskogo ;-))

Waldek

1. Data: 2005-04-13 12:02:50

Od: "doto" <d...@c...xp> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@c...de> napisał w wiadomości
> (dostałem za tłumaczenie negocjacji handlowych wypłatę w naturze:
> kilogram ikry i 20 litrów szampanskogo ;-))

powinni Ci byli jeszcze jakąś barysznię podesłać do tego szampana i kawioru
porannym utrem.

Krymski szamoan powiadasz.
Piłem taki "wydierżannyj" w knajpie w Jałcie za czasów Gorbaczowa.
Tak to był godny trunek.

toto dżdżownica

1. Data: 2005-04-13 12:06:15

Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

doto wrote:

> [...]
> porannym utrem.
>
> Krymski szamoan powiadasz.
> Piłem taki "wydierżannyj" w knajpie w Jałcie za czasów Gorbaczowa.

dostałem nawet wytrawny, bo go chcieli tu na rynek wypchać, ale się
jakoś rozmyślili. W Moskwie już go nie uświadczysz, tylko słodkie i
półsłodkie są.

Waldek

1. Data: 2005-04-13 12:17:54

Od: "doto" <d...@c...xp> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@c...de> napisał w wiadomości

> dostałem nawet wytrawny,
I tak z rana na śniadanie...?
W swych pamiętnikach Rubinstein opisuje ucztę u króla astrachańskiego
kawioru.
No Waldemarze ...

toto dżdzownica

1. Data: 2005-04-13 12:57:35

Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

doto wrote:

> I tak z rana na śniadanie...?
> W swych pamiętnikach Rubinstein opisuje ucztę u króla astrachańskiego
> kawioru.
> No Waldemarze ...

a co se nie mam jak se mogłem ;-)

Jak się w niedzielę skoro świt wstawało koło 11-12 godziny, śniadanko
kawiorowo-szampańskie, narty na nogi i w plener. Takie są zalety
mieszkania w Berlinie ;-)

Waldek

1. Data: 2005-04-13 19:20:21

Od: "olka" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy ktos z grupowiczow moglby polecic jakies zestawy obiadowe w miare
> tanie:) z racji tego ze juz za chwilke bede na swoim garnuszku:) nie na

Zestawy? A o co chodzi konkretnie? Zupki? Drugie dania?

1. Data: 2005-04-14 05:07:31

Od: "Aga" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zestawy? A o co chodzi konkretnie? Zupki? Drugie dania?

Bardziej preferuje drugie danko:) ale jak przycisnie to i zupke zjem:)
AgA

1. Data: 2005-04-14 07:56:27

Od: "batory" <b...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy ktos z grupowiczow moglby polecic jakies zestawy obiadowe w miare
> tanie:) z racji tego ze juz za chwilke bede na swoim garnuszku:) nie na

Gadu, gadu, a nikt Ci nic konkretnego nie powiedział. Tanio i szybko: 1.
mintaj smażony, może być w kostce, ziemniaki surówka z kapusty (słodkiej
albo kiszonej, z kiszonej szybciej się robi), 2. Makaron z serem (białym),
masłem i cukrem, 3. W sezonie - makaron z truskawkami, 4. Makaron z oliwą i
tartym serem żółtym (nie musi być parmezan - jest drogi), 5. Makaron z
boczkiem, 5. Kopytka ze skwarkami i cebulką - do tego mi podchodzi ogórek
konserwowy, 6. Leniwe, 7. Naleśniki z różnymi nadzieniami, ale to nie należy
do dań szybkich, 8. Gulasz z kaszą, 9. Leczo, 10. Mielone.
Pomysłów mam jeszcze mnóstwo, choć sama jadam raczej inaczej
Pozdrawiam - Agnieszka

Z gazu na prąd
ciasto z dżemem
szybka i efektowna kolacja