dobry dezodorant bez aluminium

1. Data: 2004-01-27 15:08:22

Temat: Re: dobry dezodorant bez aluminium
Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a dezodoranty w kremie? Avon ma taki w swojej ofercie... Co o tym sadzicie?
Tez moze zatykac pory?

pozdrawiam
Izis_

1. Data: 2004-01-27 15:12:16

Temat: Re: wyjaśnienie
Od: "K.Si." <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> IMO nie ma powodu do paniki, nalezy tylko pamietac, zeby antyperspirantow
> uzywac w dzien, a na noc dokladnie zmywac, i nie bedzie kłopotów.

Oki, oki a Etiaxil (uzywa sie tylko na noc a rano zmywa) ?
Najdebesciarsciejszy (moim subiektywnym zdaniem) z mozliwych, a przez to
chyba ze wszystkich antyperspirantow najniebezpieczniejszy.

Pzdr
K.Si.

1. Data: 2004-01-27 15:44:19

Od: "Olga" <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izis_" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> a dezodoranty w kremie? Avon ma taki w swojej ofercie... Co o tym
sadzicie?
> Tez moze zatykac pory?

To jest antyperspirant - więc jak boisz się aluminium - odpada.
O.

1. Data: 2004-01-27 18:38:05

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jednak mysle ze cos w tych antyperspirantach jest poniewaz moja sasiadka ma
usunieta piers z powodu nowotworu i lekarz zabronil jej uzywac
antyperspirantow.

Pozdrawiam Beata

1. Data: 2004-01-27 19:19:45

Od: "Jgirl" <j...@g...tegotez.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> IMO nie ma powodu do paniki, nalezy tylko pamietac, zeby antyperspirantow
> uzywac w dzien, a na noc dokladnie zmywac, i nie bedzie kłopotów.

Z czystej ciekawosci: jak to sie ma do antyperspiranta kupionego w aptece
[antidral], ktorego uzywam na noc i na dwa dni jest spokoj? Wszystkie inne
niestety nie dzialaja w ogole, chocby nie wiem co mialy w logu.. :(
Jgirl

1. Data: 2004-01-27 20:01:55

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-01-27 20:19:45 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Jgirl* skreślił te oto słowa:

> Z czystej ciekawosci: jak to sie ma do antyperspiranta kupionego w aptece
>[antidral], ktorego uzywam na noc i na dwa dni jest spokoj? Wszystkie inne
> niestety nie dzialaja w ogole, chocby nie wiem co mialy w logu.. :(

Nie wiem, spytalabym raczej na pl.sci.medycyna.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-01-27 20:06:15

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał/a w news:9x9166m4aoek.dlg@Lia.pyry.net:

> Nie wiem, spytalabym raczej na pl.sci.medycyna.

Albo pl.sci.chemia

mips

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~% mips %~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zofia Rakowska # http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-01-28 09:05:07

Od: "Eddie" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a dezodoranty bez aluminium i bez parabenu i w kulce sa dostepne - ale to
nie
> sa antyperspiranty.

mozesz podać przykłady? wlaśnie o dezodaranty mi idzie...:-)

1. Data: 2004-02-01 16:53:38

Od: "Lady Huncwot" <l...@W...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

W ostatnich "Wysokich Obcasach" jest artykuł na ten temat:
http://www2.gazeta.pl/obcasy/1,25364,1890555.html

Pzdr,
LH

Papka Jadwigi...