dostawca energii inny niż Tauron? z sensowną obsługą przez www?

1. Data: 2013-03-01 12:15:00

Temat: dostawca energii inny niż Tauron? z sensowną obsługą przez www?
Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

Do tej pory płacę za prąd Tauronowi, ale mają niesamowity bałagan - a w
dodatku nigdy nie wiem ile mam zapłacić, bo poza "blankietami" dostałem
już 3 pisma, że pomylili się drukując blankiety i proszą o wpłatę innej
kwoty za okres jakiśtam, poza tym jest jakaś nadpłata do rozliczenia,
oprócz tego jakaś nadpłata za drugi licznik który został zlikwidowany,
ale nie da się tego przelać prosto... A w punkcie obsługi klienta -
numerki na przyszły tydzień, kolejki od 7:00 jak za komuny...

Więc szukam innego dostawcy (realnie - inkasenta) prądu, który ma
sensowną obsługę klienta przez www, gdzie można sobie sprawdzić stan
swojego konta, zrobić przelew, zlecić "przelew automatyczny" (stałe
zlecenie przelewu, jak w Tmobile itp, zamiast wklepywać do www-banku
-naście blankietów, za 3 liczniki jest tego sporo, a potem i tak się
okazuje że są błędnie wydrukowane)...

Ktoś coś takiego ma, coś możecie polecić?

--
| Bartłomiej Kuźniewski
173