drzwi classen

1. Data: 2008-02-11 10:04:20

Temat: drzwi classen
Od: "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio, będąc w Bricomanie (coś jak Biedronka wśród marketów budowlanych),
trafiłem na drzwi Classen. Kosztują w sumie śmieszkne pieniądze, bo juz za
200 zł można mieć drzwi. Tylko, czy jakość jest tak samo niska, jak cena?
Miał ktoś z was, używał, rozlazły się szybko?

2. Data: 2008-02-11 10:57:02

Temat: Re: drzwi classen
Od: "Jacek" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pieniądze, bo juz za 200 zł można mieć drzwi. Tylko, czy jakość jest tak
> samo niska, jak cena? Miał ktoś z was, używał, rozlazły się szybko?

ja wlasnie kupilem dzwi classena i jakos nie dalem 200 zł a kilka razy
wiecej.... widac sa rózne klasy produktu u tego samego producenta
na razie co do uzywalności nie mam zdania, ale wykonczenie ich było niebo
lepsze niz produktów z podobnej pólki cenowej.
Jacek T.

3. Data: 2008-02-11 13:54:25

Od: "Tomek" <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]

Ja mam 3 sztuki zamontowane od roku, a następne 4 od miesiąca i jak narazie
wszystko ok. Nawet ładnie pasują do starych "standardowych" stalowych
futryn. Ostatnio montowane 4 sztuki były przerabiane (skracane) i też
wszystko udało się bez problemów. Jakość wykonania jak na drzwi za niewiele
ponad 200 zł nawet znośna.

Tomasz Okoński
GG: 986254
t...@o...eu

4. Data: 2008-02-11 14:13:41

Od: "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <t...@o...eu> napisał w wiadomości
> Ja mam 3 sztuki zamontowane od roku,
Czy po roku różnią się znacznie od nowych?

5. Data: 2008-02-11 22:39:47

Od: Wojciech Skrzypinski <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

jaQbek [z pracy] pisze:

> [...]
> 200 zł można mieć drzwi. Tylko, czy jakość jest tak samo niska, jak cena?
> Miał ktoś z was, używał, rozlazły się szybko?

Mowisz o takich lekkich, wewnetrznych ? Za sprawa swojej budowy
(papierowa (?) struktura typu "plaster miodu" w srodku) sa bardzo
lekkie. Do tego calkiem estetyczne ...trzeba jednak uwazac, zeby podczas
remontu/montazu nie zarysowac ich lub nie zrobic w nich ...dziury.

Pozdrawiam,
Wojtek

6. Data: 2008-02-14 13:33:12

Od: "Tomek" <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null> napisał w
wiadomości news:fopl5v$ru9$1@inews.gazeta.pl...

> Czy po roku różnią się znacznie od nowych?

Niestety nie jestem w stanie tego do końca stwierdzić bo są to różne modele
i różne kolory. Jednak nie widzę żeby pogorszył się ich wygląd po roku
użytkowania.

--
Tomasz Okoński
GG: 986254

7. Data: 2008-02-14 20:15:08

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pieniądze, bo juz za 200 zł można mieć drzwi. Tylko, czy jakość jest tak
> samo niska, jak cena? Miał ktoś z was, używał, rozlazły się szybko?

za 200 zl to nie widzialem:)
moje cos kolo 400 kosztowaly + oscieznica lekko ponad 100:)
ogolnei ja jestem zadowolony, montaz byl spoko, drzwi juz maja ponad 2 lata
i sa OK.

sa lekkie i malo sztywne, ale nie przeszkadza to w uzytkowaniu.
jedyny minus to to ze okleina jest mocno papierowa i trzeba na nia uwazac,
mycie i uzywanie OK, ale jak by sie w nie udezylo czy mocno przytarlo to
bedzie slad.

--
pzdr
piotrek

8. Data: 2008-03-12 09:00:10

Od: marek <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jaQbek [z pracy] wrote:
> [...]
> 200 zł można mieć drzwi. Tylko, czy jakość jest tak samo niska, jak cena?
> Miał ktoś z was, używał, rozlazły się szybko?

Ja mam od okolo roku takie drzwi(biale z szybami). Dalem za nie ok.
200zl/sztuka. Sam przycialem na dlugosc, choc wszyscy mnie oszczegali,
ze zniszcze je w ten sposob, tak sie na szczescie nie stalo.

Drzwi dosc szybko sie niszcza, nie wiele trzeba by je uszkodzic. Latwo
je zarysowac, listwy wokol szyb sa luzne, sa spore problemy z nich
zamykaniem, bo zamki sa wykonane nieprecyzyjnie itd.
Sa bardzo ladne, ale drugi raz bym juz ich nie kupil, no chyba, ze do
mieszkania na sprzedaz by robic tanim kosztem wrazenie na kupujacych :)

Jaka kupic suszarke do wlosow?
Sztućce Kitchen King
sufit z karton-gipsu
Szukacie fachowca do remontu?