dwa pytanka - klej i karnisz ;)

następny post »
Data: 2008-12-19 11:25:45
Temat: dwa pytanka - klej i karnisz ;)
Od: mara <m...@s...spam>

witajcie!

dwa szybkie pytanka:

1) co to za klej, na który np. przykleja sie CD do gazety? Tworzy taka
jakby przezroczystą gumę - chciałam przymocować dekoracje z mikrogumy do
prezentów, a kropelki rozpuszczają mi gumkę

2) widziałam kiedyś w jakiejś gazetkowej ofercie bezmontażowe,
regulowane karnisze (głównie do kuchni). Widziałam takie na żywo na
Węgrzech w różnych domach. Strasznie to fajne - na jakąś zazdrostkę czy
cuś. Wie może ktoś z Was jak się to to nazywa i gdzie mozna to to nabyć?

pozdrawiam

MaxMara