dżdżownice kalifornijskie

1. Data: 2003-06-12 21:04:03

Temat: dżdżownice kalifornijskie
Od: "tpi.pl1" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam na imię Ania i mieszkam w Gdyni.
Mam pytanie do szacownego grona , znacie jakis adres aby zamówić wysyłkowo
dżdżownice kalifornijskie.
Chciałabym sama je chodować w niewielkiej ilości dla cennego nawozu. Z góry
dziękuję za odpowiedzi.
Pozdrawiam .

2. Data: 2003-06-12 21:31:16

Temat: Re: dżdżownice kalifornijskie
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tpi.pl1" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dziękuję za odpowiedzi.
> Pozdrawiam .
>
> Może ktoś odpowie,ale na pl.rec.wędkarstwo
reakcja będzie błyskawiczna.

Pozdrawia boletus

3. Data: 2003-06-13 04:49:17

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tpi.pl1 napisał(a):

> [...]
> wysyłkowo dżdżownice kalifornijskie.
> Chciałabym sama je chodować w niewielkiej ilości dla cennego nawozu.

Dużą hodowlę prowadził Pan inż. Szczygłów w Barnimiu koło Drawna, robiłem
tam kiedyś film o hodowli dżdżownic. Jak przyjdę z pracy to mogę poszukać
dokładniejszy adres.

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

4. Data: 2003-06-13 05:55:59

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dżdżownice kalifornijskie.
> Chciałabym sama je chodować w niewielkiej ilości dla cennego nawozu. Z
:)
wystarczy pojsc do najlizszego sklepu wedkarskiego
i kupic kilka pudelek czerwonych
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe
ps. co masz na mysli piszac niewielka

5. Data: 2003-06-13 12:27:33

Od: "Ania" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wystarczy pojsc do najlizszego sklepu wedkarskiego
> i kupic kilka pudelek czerwonych
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe
> ps. co masz na mysli piszac niewielka

Pisząc niewielka chodowla miałam na myśli skrzynke plastikową umieszczoną w
piwnicy. Dżdżownice kalifornijskie różnią się od naszysz tym że nie uciekają
ze skrzynki. Siedza sobie i konsumują, te nasze chyba lubią wolność bo
uciekają aby się kurzy. Czyli te ze sklepu czerwone odpadają.

6. Data: 2003-06-15 13:02:26

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ze skrzynki. Siedza sobie i konsumują, te nasze chyba lubią wolność bo
> uciekają aby się kurzy. Czyli te ze sklepu czerwone odpadają.
te sklepowe to jak sie nie myle
wlasnie posortowane wielkosciami kalifornijskie
a nasze rodzime gnojaki
o ile maja sie dobrze
nie jest im zbyt goraco
odpowiednio wilgotno i ja co jesc to tez nie uciekna
:)
piwnica nie jest najlepszym miejcem
jak jest chlodno to nasze czy te kaliforniskie beda trwaly w letargu
poza tym sprawa zapaszkow
:)
no i gra nie jest warta swuieczki
no bo ile tej ziemi z takiej skrzynki pozyskasz
?
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

pomocy-szrotówek atakuje