dziwna sprawa

21. Data: 2005-05-25 21:02:51

Temat: Re: dziwna sprawa
Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Wed, 25 May 2005 12:57:45 +0200 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Dominika, a
następnie wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> a) kot - po zrobieniu moczu i krwi znowu mamy zapalenie nerek, skąd biegunka
> lekarz nie wie, ale po dwóch dniach na antybiotykach zniknęła bez śladu,

A nerki sa wydolne mimo nawracajacych stanow zapalnych?
Bo czasem, gdy poziom mocznika wzrasta - to i sie wlasnie biegunki
przyplatuja.

> b) mąż - po odstawienu wszelkiego jadła na dzień, minęło i odpukać nie wraca
> :)

Przy niegroznych biegunkach zazwyczaj wystarcza :)

> c) ja - odstawić jedzenie było cięzko więc zrezygnowałam z warzyw
> (nowalijki, owoców - jabłek) też minęło. Myślę, że winne były pomidory, choć
> sprzedawca sprawdzony i zaklinał się, że nie pryskane.

Moze i nie pryskane, ale mogly byc czyms nawozone - co Ci jelita
podraznilo.
Dobrze ze wszystko sie juz normuje :)

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

22. Data: 2005-05-25 21:15:30

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "La Luna" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> No prosze, jaka tworcza odpowiedz.
> Pozostaje mi pochylic glowe z uznaniem :-/

Powinnas byc mi wdzieczna:) Toc w takim stanie nie powinnas sie denerwowac.
Dbaj o potomka. Kieruja toba emocje, a to nie jest zdrowe dla dziecka. Moze
lepiej zrob sobie wolne od kompa?

Nie, nie, nie. Daj spokoj, nie odpisuj.
Iwona
// Gdy widzimy już tylko to, co chcemy widzieć, osiągnęliśmy
duchową ślepotę // Marie von Ebner-Eschenbach

23. Data: 2005-05-25 21:22:49

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Wed, 25 May 2005 23:15:30 +0200 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Iwona_s, a
następnie wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Powinnas byc mi wdzieczna:)

Hmmm...

>Toc w takim stanie nie powinnas sie denerwowac.

Niestety - zycie nie jest takie proste.
Ciagle czlowiek trafia na ludzi ktorzy go mniej lub bardziej denerwuja ;)

> Dbaj o potomka.

Dbam - jak najbardziej :)

>Kieruja toba emocje, a to nie jest zdrowe dla dziecka.

Emocje nie sa zdrowe?
Coz - nic nie poradze na to ze na czas ciazy nie zmienie sie w osobe
pozbawiona emocji - i wcale z tego powodu nie placze ;)

>Moze lepiej zrob sobie wolne od kompa?

Zrobie, jutro - mam w planach male malowanie ;)

24. Data: 2005-05-25 21:31:08

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Wed, 25 May 2005 15:06:19 +0200 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako SponQo, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Normalnie ziejesz agresją

Swoja droga - przejrzalam swoje posty w tym watku, i w sumie to Ci
zazdroszcze...
Skoro moje wypowiedzi nazywasz zianiem agresja - to chyba niewiele agresji
Cie tak naprawde w zyciu spotkalo...
Tylko pozazdroscic.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło
http://republika.pl/kocia_stronka/

uzależnienie od słodyczy
Kamica nerkowa - doagnoza, profilaktyka, leczenie.
Wrzód na d...
Toksoplazmozaw ciąży_pomóżcie w interpretacji wyników
Ból z tyłu głowy