ehh

1. Data: 2003-07-09 00:16:57

Temat: ehh
Od: "drakun" <d...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

dopra, dzis dokladniej przed chwila wziolem sie za jajecznice. dotychczas
myslalem ze tego nie mozna spartolic. jak sie okazuje, nic nie jest w zyciu
pewne. nie wyszla mi jajecznica. chcialem z pieczarkami i serem. wyszla
brazowo-szara maz. nic nie bylo przypalone ani niedosmazone :(. nawet pies
od tego ucieka. ta jajecznica bije na glowe moje nalesniki z cukrem pudrem
zamiast maki (po prostu nie odroznilem jednego od drugiego).
som jakies prostsze przepisy na cos na cieplo ??

1. Data: 2003-07-09 00:33:29

Temat: Re: ehh
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na stronie http://www2.gazeta.pl/kobieta/0,24247.html

jest cos takiego jak szkoła gotowania - z obrazkami i filmami.

Może tak będzie Ci łatwiej.

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-07-09 00:54:35

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

drakun wrote:

> [...]
> zamiast maki (po prostu nie odroznilem jednego od drugiego).
> som jakies prostsze przepisy na cos na cieplo ??

A moze grzanki z chleba na patelni? Posmarowac chleb z obu sstron
maslem, podsmazyc na kazdej stronie az troche sie przyzloci i juz. Od
swieta mozna po przewroceniu posypac serem i poczekac, az sie roztopi,
dodatkowo szczypta kminku albo piprzu cayenne. Mozna chleb natrzec
czosnkiem, a dopiero potem maslem.

Albo zrob tost francuski - kawalki chleba czy bulki namoczyc w
rozbeltanym jajaku az beda mokre i nasaczone jak gabka, przelozyc na
patelnie z maslem na malym ogniu, przewrocic, gdy jajko sie zetnie na
bokach, przelozyc usmazone na talerz, polac jakims syropem lub dzemem,
lub posypac cukrem pudrem (sprobowac najpierw, zeby przypadkiem nie byla
to maka kartoflana, bo jak wspomniales, z rozroznianiem masz jeszcze
ciezko) i delektowac sie. W USA i Kanadzie tosty francuskie podaje sie z
syropem klonowym.

Pomysle jeszcze o prostych daniach i dam Ci znac, a narazie z glodu nie
zginiesz. Czy masz opiekacz? a zwykly piec?

Magdalena Bassett

1. Data: 2003-07-09 00:56:57

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:

>sstron
>piprzu
>jajaku

Przepraszam za te literowki, cos mi sie omsssssklo.

MB

1. Data: 2003-07-09 02:29:56

Od: "drakun" <d...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

> Pomysle jeszcze o prostych daniach i dam Ci znac, a narazie z glodu nie
> zginiesz. Czy masz opiekacz? a zwykly piec?
>
> Magdalena Bassett
hm, no mam piekarnik taki piec czy jak, opiekacz hmm, no takie do tostow ?
mam jeszcze grill :P elektryczny i na wegiel
a jesli chodzi i giniecie to od kiedy zaczolem cos robic w kuchni nabawilem
sie 5 blizn na jednej rece, z czego 3 sa na jednym kciuku :ppp

1. Data: 2003-07-09 07:18:52

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "drakun" <d...@m...net> napisał w wiadomości

> som jakies prostsze przepisy na cos na cieplo ??

Trzeba zawrzeć układ z jakąś miłą sąsiadką - nawet zamężną - delikatnie
wyżalić się z problemów i ochoczo przyjąć zaproszenie na obiad. W rewanżu w
czymś pomóc, lub obdarować kwiatkami.
Tak ratował się i nas ojciec, jak mamy brakło czasowo w domu.

Sowa

1. Data: 2003-07-09 07:52:30

Od: "Artur Nowacki @ Work" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik drakun napisał:

> dopra, dzis dokladniej przed chwila wziolem sie za jajecznice. dotychczas
> myslalem ze tego nie mozna spartolic. jak sie okazuje, nic nie jest w zyciu
> pewne.

Powiem Ci szczeze - dużo potrafie zrobić w kuchni ale jajecznica mi
siakoś nie wychodzi - wiec się za nią nie biore bo to strata czasu i
mateiału.

Za to jakie zapiekanki potrafie robić....

--
"Co to jest zła kobieta? Jest to taki rodzaj kobiety, która się nie
sprzykrzy." (Oskar Wilde)

1. Data: 2003-07-09 13:23:16

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 08 Jul 2003 17:54:35 -0700, Magdalena Bassett
<m...@o...com> wrote:

> [...]
>swieta mozna po przewroceniu posypac serem i poczekac, az sie roztopi,
>dodatkowo szczypta kminku albo piprzu cayenne. Mozna chleb natrzec

wariant tego, to dwa kawalki chleba, bulki z metra takiej,
posmarowac maslem, na to plasterki sera, szynki, pomidora, mozna
do tego cebuli, przykryc drugim kawalkiem chleba/bulki i smazyc
powoli na masle/oleju )nie za duzo, lepiej wrecz mozna posmarowac
po zewnetrznej strony te kromki tez). smazyc dosc powoli i
odwracac az sie a) zrumieni chleb, b) ser zacznie wyplywac

Van Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-07-10 02:31:57

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a jesli chodzi i giniecie to od kiedy zaczolem cos robic w kuchni nabawilem
> sie 5 blizn na jednej rece, z czego 3 sa na jednym kciuku :ppp

Odwagi, pojutrze wraca mama.... ;-)

Pozdrawiam
Lama

fondue
Placek po węgiersku
maraschino-z czym to sie (pi) je?
sałatka z kapusty - prośba o przepis
pomocne przy problemie z przypiekaniem ciast