fajnie tak sie przypierdolić do ikselki?

131. Data: 2009-01-14 16:02:55

Temat: Re: fajnie tak sie przypierdolić do ikselki?
Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Kobieta cudzołożna czy święta?

aaa, Matka Teresa

> Skąd wiesz, ile się modlę?

ktos za ciebie pisze posty?

--
The Gnome

132. Data: 2009-01-14 16:03:49

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Byłes w psychiatryku?

ty mi wystarczasz

--
The Gnome

133. Data: 2009-01-14 16:08:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Jan 2009 17:02:55 +0100, gazebo napisał(a):

> aaa, Matka Teresa

> ktos za ciebie pisze posty?

Myślisz, że opisałam w nich wszystkie sytuacje, kiedy się modlę? - są tu
inni, którzy opisują to bardziej szczegółowo.

134. Data: 2009-01-14 16:10:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Jan 2009 17:03:49 +0100, gazebo napisał(a):

> ty mi wystarczasz

Zwiedź parę prawdziwych, wirtualny to słabe pole do popisu.

135. Data: 2009-01-14 17:31:44

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Myślisz, że opisałam w nich wszystkie sytuacje, kiedy się modlę? - są tu
> inni, którzy opisują to bardziej szczegółowo.

duza rosnij

--
The Gnome

136. Data: 2009-01-14 17:32:27

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Zwiedź parę prawdziwych, wirtualny to słabe pole do popisu.

to stad masz masz takie doswiadczenie

--
The Gnome

137. Data: 2009-01-14 17:33:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Jan 2009 18:32:27 +0100, gazebo napisał(a):

> to stad masz masz takie doswiadczenie

Rozmowa z toba staje się miałka.

138. Data: 2009-01-14 17:37:01

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Rozmowa z toba staje się miałka.

jestes niespojna

--
The Gnome

139. Data: 2009-01-14 18:07:15

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

gazebo<g...@c...net>

> jestes niespojna

Normalnie jak zabawa we flirt towarzyski.

Saulo
--
Kto żyje z aniołem, sam staje się potworem.
- Zeruya Shalev

140. Data: 2009-01-14 18:10:24

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> No ale mam nie atakować!

Michale, czy mogę zdradzić co nieco Twego emploi dla pogrzania
atmosfery?;)))
(to, do kogo jesteś podobny wg appm:))

--
Pozdrawiam - Aicha