fajnie tak sie przypierdolić do ikselki?

411. Data: 2009-01-23 13:33:37

Temat: Re: Ikselka antyteza prawdziwej kobiety (BYLO: Re: fajnie tak sie przypierdolić do ikselki?)
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał w wiadomości:

> ja oddawałem, ona przyjmowała...

Zawdzięczasz jej przetrwanie, bo dzięki niej miałeś na chleb nasz
powszedni.
Albo chociaż bułkę.

michał

412. Data: 2009-01-23 13:37:21

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Zawdzięczasz jej przetrwanie, bo dzięki niej miałeś na chleb nasz
> powszedni.
> Albo chociaż bułkę.

no nie, nie płaciła pieniędzmi...:)

--
Szkoda mi nie pożytkować wielkich zasobów mądrości, jakie posiadam, ale
ty Panie wiesz, że chciałbym zachować do końca paru przyjaciół.

413. Data: 2009-01-23 13:41:15

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> no nie, nie płaciła pieniędzmi...:)

Czy to jest gra pt. "kto dłużej wytrzyma"?

Ewa

414. Data: 2009-01-23 13:52:39

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no nie, nie płaciła pieniędzmi...:)

Znaczy się, to nie był sklep, erotumanie?

michał

415. Data: 2009-01-23 13:53:45

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Czy to jest gra pt. "kto dłużej wytrzyma"?

a bo ja wiem? ważne że się króliczka goni, a po co i na co... :)

416. Data: 2009-01-23 13:56:15

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Znaczy się, to nie był sklep, erotumanie?

skup. się wreszcie marzyciulu

417. Data: 2009-01-23 13:56:47

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości:

> Czy to jest gra pt. "kto dłużej wytrzyma"?

Nie, po prostu zwykły czat. Tren lubi się wyżyć w ten sposób. :)

michał

418. Data: 2009-01-23 13:58:47

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Nie, po prostu zwykły czat. Tren lubi się wyżyć w ten sposób. :)

michał tego nie lubi, ale jakiś szatan mu podszeptuje żeby też się
powyżywał :)

419. Data: 2009-01-23 14:03:12

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> skup. się wreszcie marzyciulu

Straciłam już orientację, czy Wy się lubicie, czy wręcz przeciwnie...
Bierzcie czasem pod uwagę biednych skołowanych czytających.

Ewa

420. Data: 2009-01-23 14:04:16

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Straciłam już orientację, czy Wy się lubicie, czy wręcz przeciwnie...
> Bierzcie czasem pod uwagę biednych skołowanych czytających.

ja się lubię, a michał chyba wręcz przeciwnie

--
Szkoda mi nie pożytkować wielkich zasobów mądrości, jakie posiadam, ale
ty Panie wiesz, że chciałbym zachować do końca paru przyjaciół.
Modlitwa Św. Tomasza

no sorry...
SZUM W TVNienawiści...
pamiętajcie