floss (nitkowanie zębów)

11. Data: 2010-09-12 20:00:15

Temat: Re: floss (nitkowanie zębów)
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-12 21:47, animka pisze:

> Ja akurat mam teraz cienkie, ale mocne. Firmy Jordan. Nie wiem jak tam
> one się by sprawowały na innych zębach.

Mi nie pasują w ogóle te nici.

Ewa

12. Data: 2010-09-12 20:01:13

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-12 22:00, medea pisze:

> Mi nie pasują w ogóle te nici.

...bo jak dla mnie zdecydowanie za grube.

Ewa

13. Data: 2010-09-12 20:12:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 12 Sep 2010 21:32:51 +0200, medea napisał(a):

> Ja mogę w zasadzie używać tylko jednego rodzaju nici - w białym okrągłym
> pudełeczku z niebieską nalepką (wiadomej firmy). Inne, nawet te niby
> supercienkie, są do niczego.

No więc właśnie - używałam już chyba wszystkich dostępnych, a i te
"wiadome" się rwą. Są jednak najcieńsze jakie spotkałam, no i woskowane,
więc ich używam, bo o niewoskowanych to nawet nie ma co myśleć przy moim
ułożeniu zębów; tyle że zdarza się, że nawet te "wiadome" się rwą i wtedy
mam skaleczone dziąsło. No cóż, pozostaje ostrożność do kwadratu :-(

14. Data: 2010-09-12 20:12:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 12 Sep 2010 22:01:13 +0200, medea napisał(a):

> ...bo jak dla mnie zdecydowanie za grube.

O, to, to.

15. Data: 2010-09-12 20:37:47

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-12 22:01, medea pisze:

> ...bo jak dla mnie zdecydowanie za grube.

Nie ma chyba już cieńszych.
Weź jakąś normalną, mocną nitkę (taką do szycia), może Ci będzie pasowała.

--
animka

16. Data: 2010-09-12 20:44:54

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-12 22:12, Ikselka pisze:

> [...]
> ułożeniu zębów; tyle że zdarza się, że nawet te "wiadome" się rwą i wtedy
> mam skaleczone dziąsło. No cóż, pozostaje ostrożność do kwadratu :-(

Mnie tak strasznie się ściaśniły zęby (w dolnej szczęce), że to był dla
mnie koszmar. Dentysta mi dał trochę paseczków do piłowania między
zębami (takie coś a'la biały papier ścierny) i sobie piłowałam.
Nastąpiła ulga. Jednak coś jest nie tak z moimi zębami. Ciągle mi się
ściaśniają.

--
animka

17. Data: 2010-09-12 20:46:26

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O, to, to.

Są grubsze i cieńsze. Może nie te same stosowałyście.

--
animka

18. Data: 2010-09-12 21:10:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 12 Sep 2010 22:37:47 +0200, animka napisał(a):

> Nie ma chyba już cieńszych.
> Weź jakąś normalną, mocną nitkę (taką do szycia), może Ci będzie pasowała.

Ja tak parę razy próbowałam - jeszcze większy horror. Zgrzytanie i
zatrzymywanie się zwykłej nici między zębami jest nie do zniesienia - mogę
używac tylko woskowanych dentystycznych, a i to muszę "co ząb" je nieco
przesuwać i przewijać na palcach, żeby nie używać drugi raz tego samego
odcinka, bo woskowanie już na nim zniszczone.

19. Data: 2010-09-12 21:12:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 12 Sep 2010 22:44:54 +0200, animka napisał(a):

> [...]
> zębami (takie coś a'la biały papier ścierny) i sobie piłowałam.
> Nastąpiła ulga. Jednak coś jest nie tak z moimi zębami. Ciągle mi się

Hmmm, to może być na skutek ubytku masy kostnej w żuchwie. Ale ekspertem
nie jestem - moze się jakiś stomatolog wypowie tutaj.

20. Data: 2010-09-12 23:00:03

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-12 23:12, Ikselka pisze:

> Hmmm, to może być na skutek ubytku masy kostnej w żuchwie. Ale ekspertem
> nie jestem - moze się jakiś stomatolog wypowie tutaj.

Pewnie masz rację.
Może jakiś stomatolog tu kiedyś napisze i coś poradzi.

--
animka

DICOM Detective Enterprise 2.00, DICOM Anonymizer&Masker and PACS Health Monitor released
ubezpieczenie zdrowotne
onkolog warszawski
rendgen nogi w gipsie
Resekcja wierzchołka korzenia zęba