grunt to zakupy...

1. Data: 2004-01-09 17:49:12

Temat: Re: grunt to zakupy...
Od: mixxos <m...@d...fdfd> szukaj wiadomości tego autora

nonnocere napisał(a):

> A ponoć człowiek to brzmi dumnie... :
>
> http://info.onet.pl/851664,11,item.html

moze jednak w koncu zabronia ;)
--
pozdro ][ >>..Zima jak troska, dlugo trwa, a lato jak szczescie,
Miiiixxo][ mija chwila. Maria Rodziewiczowna ..<<
-...@A...wp.pl--------------------

1. Data: 2004-01-09 18:06:30

Od: "BaNaN" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Media Markt ? Powinni tego zabronic !

1. Data: 2004-01-09 18:52:35

Od: "Natalia" <k...@p...do_not_type_it.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pyzol" <n...@s...ca> napisał w wiadomości

> "Natalia" <k...@p...do_not_type_it.onet.pl> wrote in message
>
> Ech, jak spojrzysz na to z "odpowiedniej" strony to ten twoj sen byl
calkiem
> zabawny;)

mnie się tak w jego trakcie nie wydawało ;)))

ale zakupy to porobiłam świetne i jakie okazyjne
w tym wyśnionym supermarkecie bez wyjścia ;)

pozdrowienia

Natalia
która właśnie zapisała się na boks ;)
będę mogła skutecznie przepychać się w tłumie
pędzącym ku promocjom;)

1. Data: 2004-01-09 21:57:09

Od: "kasia" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> obawiam się, że coraz więcej ludzi ulegnie manii zakupów.

a mnie przed mania zakupow powstrzymuje brak kasy :)))
nie ma kasy = nie ma zakupow :)

kasia

1. Data: 2004-01-10 09:41:57

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_BE]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Natalia" napisała w wiadomości news:btmekk$dp$1@news.onet.pl...

> [...]
> majtki, sukienki, biżuteria...
> aż nagle zgubiliśmy się w tym labiryncie
> żaden z korytarzy nie prowadził na zewnątrz ;)
> bigałam, szamotałam się w tym śnie
> naprawdę to był koszmar śnić coś takiego
> ale najgorsze było to,
> że w pewnym momencie
> zorientowałam się, że chłop mój kochany
> gdzieś zniknął
> i nie było go już obok
> zaraz potem zobaczyłam go na wystawie
> stał się manekinem
>
> oczywiście zaczęłam wrzeszczeć (we śnie)
> i obudziłam się
>
> dlaczego nie mogę śnić czegoś wesołego??

Jestem pod wrażeniem. Wymyśliłaś fantastyczny scenariusz
do krótkiego filmu (etiudy, noweli), z powalającym finałem.
Już sobie ten film wyobrażam - zgrabnie zmontowany,
z sugestywną muzyką...

Spróbuj zainteresować jakiegoś producenta. Koniecznie.
I zmień kierunek (z prawa na lewo). Też koniecznie.

Czy na trzeźwo i na jawie też potrafisz wymyślać takie
historie? ;-)

--
Sławek

1. Data: 2004-01-10 10:58:12

Od: "Natalia" <k...@p...do_not_type_it.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_BE]@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> do krótkiego filmu (etiudy, noweli), z powalającym finałem.
> Już sobie ten film wyobrażam - zgrabnie zmontowany,

ło boże...
nie jest to oryginalny pomysł
jakiś schulz bruno się kłania itd ;))
w każdym razie dziękuję za "uznanie" hihi

> Spróbuj zainteresować jakiegoś producenta. Koniecznie.

spokojnie...
jasne, producenci tylko czekają aż ludziki powierzą im swe sny... ;)
a to tylko sen był
(który faktycznie nieco zmodyfikowałam na potrzeby
tego posta)

> I zmień kierunek (z prawa na lewo). Też koniecznie.

a ja własnie zaczynam poważnie mysleć o roli tłumacza
języka prawniczego
siedzę teraz w prawie spółek,
czyli jak mówię "spółkuję" ;))
(znowu, bo oczywiście od egzaminu z prawa handlowego wszystko zdołałam
zapomnieć, no i przepisy zmienione... ale na szczęscie dla mnie bardziej
liczy się terminologia,
niż aktualny stanm prawny)

> Czy na trzeźwo i na jawie też potrafisz wymyślać takie
> historie? ;-)

tak
po pijoku historii nie wymyślam
;)

pozdrowienia

Natalia
a teraz wracam do registered partnerships, limited partnerships, limited
liability companies, etc. ;)

1. Data: 2004-01-10 12:20:44

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

> Natalia
> która właśnie zapisała się na boks ;)
> będę mogła skutecznie przepychać się w tłumie
> pędzącym ku promocjom;)

To jest to! ( to juz drugi pomysl, jaki mnie u ciebie zachwycil!).

Wlasnie tak: zamiast narzekac i oddawac sie czarnowidztwu - rozwiazujemy
problem!;););)

Kaska

1. Data: 2004-01-10 13:48:42

Od: "cbnet" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nonnocere:
> A ponoć człowiek to brzmi dumnie... :
> [...]

Po nowym roku zawsze sa wyprzedaze. :)

BTW czy Ty nie kupujesz nic w ~promocjach?
Wolisz za 'normalna' cene? ;)

Czarek

1. Data: 2004-01-10 16:08:11

Od: "Natalia" <k...@p...do_not_type_it.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jest to! ( to juz drugi pomysl, jaki mnie u ciebie zachwycil!).

a który był pierwszy?
;)

> Wlasnie tak: zamiast narzekac i oddawac sie czarnowidztwu - rozwiazujemy
> problem!;););)

pewnie!
zresztą jaki problem?
ktoś ma jakiś problem??
;)) bo ja nie (sobota, 17:07)

pozdrowienia

Natalia

1. Data: 2004-01-10 18:15:01

Od: nonnocere <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet wrote:

> BTW czy Ty nie kupujesz nic w ~promocjach?
> Wolisz za 'normalna' cene? ;)

No dziś na przykład kupiłam spodnie z wyprzedaży. Ale nie złamałam
nikomu ręki, nie rozwaliłam kasy, nie przepychałam się...

Pytanie co jesteś w stanie poświęcić by dostać okazyjnie jakąś rzecz. Ja
jestem w stanie poświęcić pieniędzę i czas na jej kupno. Ale nie
przyłoże nikomu by ją dostać, nie będę się przepychać etc...

Komuś pasi kogoś odepchnąć, by zrobić zakupy. Na a jakże by inczej,
jeśli jest na to ogólne przyzwolenie. No bo przecież prawo
silniejszego... No bo przecież frajer ten, co się nie pcha...
--
Pozdrawiam, Magdalena S.

"Aby zdobywać wielkość, człowiek musi tworzyć, a nie odtwarzać"
Antoine de Saint - Exupery

Rysunki
Re: Ku przestrodze - dla wszystkich dorosłych dzieci alkoholików
milosc VS narkotyki
Mapa myśli
Negocjacje