grypa

1. Data: 2003-03-06 12:24:29

Temat: grypa
Od: "deFER" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy warto jeszcze się zaszczepić przeciw grypie ?

2. Data: 2003-03-06 12:52:46

Temat: Re: grypa
Od: "Beata" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Moja mama byla wczoraj u lekarza (ma grype) i zalowala ze nie zaszczepila
sie, a on powiedzial ze to dobrze ! bo te szczepienia to naciagactwo i
strata kasy.Powiedzial ze ci ktorzy sie nie zaszczepili i sa chorzy to
zaluja( wlasnie tak jak moja mama) a ci ktorzy sie zaszczepili i rowniez
zachorowali ludza sie ze gdyby nie ta szczepionka to przechodziliby grype
ciezej.
Beata

3. Data: 2003-03-06 12:58:07

Temat: Odp: grypa
Od: "Mariola" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik deFER <c...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b47emp$dg0$...@a...news.tpi.pl...
> czy warto jeszcze się zaszczepić przeciw grypie ?

Moim zdaniem nie warto, jeżeli ktoś jest zdrowy i mało choruje. Ja nie
narzekam na zdrowie, nigdy nie chorowałam na grypę i nie szczepiłam się, bo
w jakim celu.
Mariola

4. Data: 2003-03-07 20:54:05

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zachorowali ludza sie ze gdyby nie ta szczepionka to przechodziliby grype

W mojej rodzinie zaszczepiły się 3 osoby, czwarta (brat) - nie. Brat
zachorował na grypę, reszta nie, mimo stałego z nim kontaktu. Szczepienie
działa.
Ja szczepię się co roku, nie choruję na grypę. Będzę się szczepić nadal.

5. Data: 2003-03-09 23:35:55

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

justyp wrote:

> [...]
> Szczepienie działa.
> Ja szczepię się co roku, nie choruję na grypę. Będzę się szczepić

Chyba jednak w tym roku ta szcespionka nie byla trafiona.
Wiele osob szczepilo sie a i tak zachorowalo.

Magda

wyrostek robaczkowy
Astma ???
"gul" w gardle