guzki w tarczycy

1. Data: 2005-06-11 21:02:35

Temat: guzki w tarczycy
Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

danwo temu zdiagnozowano 2 guzki w tarczycy, kazano co jakis czas robic usg
i tyle. kiedy powinno sie robic cos wiecej? np. biopsja tych guzkow czy cos
w tym stylu?

2. Data: 2005-06-11 21:44:44

Temat: Re: guzki w tarczycy
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 11 Jun 2005, taora wrote:

> danwo temu zdiagnozowano 2 guzki w tarczycy, kazano co jakis czas robic usg
> i tyle. kiedy powinno sie robic cos wiecej? np. biopsja tych guzkow czy cos

hmm prawde mowiac adres ....@g...pl odstrecza mnie od
udzielenia Ci jakiejkolwiek sensownej odpowiedzi bo nie
mam pewnosci czy nie jestes podstawionym redaktorem GW
i czy nie zechcesz czynic przeciw mnie sledztwa dziennikarskiego.
A poniewaz jakas-tam-pani redaktor tejze zacnej gazety
(co prawda juz ja chyba wywalili) probowala mnie kiedys
nieslusznie na lamach oskrazac wiec ten adres dziala na
mnie jak plachta na byka ...

P.>
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

3. Data: 2005-06-11 21:46:53

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisal w wiadomosci
orun.pl...

> [...]
> mam pewnosci czy nie jestes podstawionym redaktorem GW
> i czy nie zechcesz czynic przeciw mnie sledztwa dziennikarskiego.

dobra - podam ci na priva inny adres i zapewniam cie, ze guzki sa moje
osobiste i nie pracuje w zadnej gazecie:( po prostu lekarze robia zlewke,
stad czesto tu pytam o rozne moje i najblizszych sprawy:((((

4. Data: 2005-06-12 08:29:55

Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> napisał(a):

> hmm prawde mowiac adres ....@g...pl odstrecza mnie od
> udzielenia Ci jakiejkolwiek sensownej odpowiedzi bo nie
> mam pewnosci czy nie jestes podstawionym redaktorem GW

Khem, redaktorzy GW mają raczej adresy @agora.pl. Adres @gazeta.pl może mieć
każdy, kto założył darmowe konto na portalu i przez niego pisze. Na przykład
ja.

Oczywiście zamaskowany redaktor GW może mieć adres absolutnie dowolny.

JoP

5. Data: 2005-06-12 12:51:12

Od: "Blanka Zych" <e...@j...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "taora" <t...@g...pl> napisał w wiadomości...
> [...]
usg
> i tyle. kiedy powinno sie robic cos wiecej? np. biopsja tych guzkow czy
Mi wyszedł guzek na usg we wrześniu zeszłego roku.Usg zrobiłam z własnej
inicjatywy, ale potem dostałam skierowanie od internistki do endokrynologa,
a ten skierował mnie na biopsję od razu. Jak na razie nic nie wyszło,
kontrola
za rok, czyli pewnie niedługo powinnam znów się rejestrować do
endokrynologa,
znając czas oczekiwania ;>
Imho - oprócz usg powinno się zrobić biopsję. Sama ultrasonografia nie da
informacji
o charakterze guzka.

Pozdrawiam
Blanka

6. Data: 2005-06-12 14:15:07

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blanka Zych" <e...@j...w.sygnaturce> napisał w wiadomości

> [...]
> kontrola
> za rok, czyli pewnie niedługo powinnam znów się rejestrować do

czy guzek i torbiel to to samo? moje usg widzial endokrynolog i wciaz kazal
tylko robic konktrolne usg:(
czy ta biopsja cie bolala? musialas byc na zwolnieniu lekarskim w czasie i
po tym zabiegu?

7. Data: 2005-06-12 20:56:39

Od: "Blanka Zych" <e...@j...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "taora" <t...@g...pl> napisał...
> czy guzek i torbiel to to samo?
Imho - nie, ale nie jestem lekarzem. Z drugiej strony guzek chyba moze być
torbielem,
ale to już pytanie do lekarza.

> czy ta biopsja cie bolala? musialas byc na zwolnieniu lekarskim w czasie i
> po tym zabiegu?
Biopsja trochę boli - kladzie sie na lozku z mocno odchylona glowa do tylu
i lekarz wkluwa sie cienką igłą w szyję. Wiem, brzmi drastycznie, ale da się
przeżyć ;) Borowane "na żywca" zęby bolały mnie duuużo bardziej.
Żadnego zwolnienia nie miałam, bo to naprawdę trwa niedługo (łącznie chyba
z jakieś 15 minut), człowiek wychodzi z gabinetu i po odczekaniu jakiegoś
kwadransa do pół godziny może iść robić cokolwiek. Odczekanie - bo po
zabiegu ma się zawrotu głowy (pewnie z powodu niedotlenienia przy tym
głębokim
odchyleniu głowy). Jedyny ślad, to mała kropeczka po nakłuciu - ja miałam
dwie,
bo pan doktor chybił za pierwszym razem i wyglądało to, jak po ugryzieniu
wampira ;)

Pozdrawiam i życzę zdrowia ;)
Blanka

jak wykryc cukrzyce?
Ksiazka z neurologi poszukiwana
Bulgocze mi pod mostkiem?!
FELCZER - czy ten zawod nadal funkcjonuje? Gdzie sie ksztalcic?
badanie FSH