humanizm?

11. Data: 2015-07-21 23:39:06

Temat: Re: humanizm?
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...com
Dlatego wlasnie Jezus jest "szczytowym wyrazem humanizmu". Nie ma, nie bylo i nie
bedzie nikogo kto bedzie bardziej "humanistyczny" niz on, czasem tylko byc moze ktos
idzie w jego slady...jak chocby ten policjant wczoraj ktory sie utopil ratujac jednak
zycie komus innemu...

To jak to się stało że twój kler zajebał na stosie i w wojnach religijnych taką masę
ludzi że przebił i Stalina i Hitlera a oni mieli już technologie. Jak to się dzieje
że głosiciele tolerancji są dla was wyrządzicielami zła jak napisała fronda, a
zasraniec z pełnym pyskiem nienawiści do innych wyrazem " dobra". Przecież to właśnie
ta feministka była naśladowcą Chrystusa z tolerancją do bliźnich a nie twój wulgarny
kościół z nienawiścią do bliźnich.

12. Data: 2015-07-21 23:42:55

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
- pokaż cytowany tekst -
Jezus jest zwykłym oszustem - obiecał umrzeć a przecież wiedział dobrze, że
za trzy dni zmarchwychwstanie... Tak umrzeć na chwile to żadne poświęcenie,
to oszustwo i bezczelne złamanie umowy! Odstawił tylko mierne
przedstawienie.

Dużo lepszym symbolem humanizmu od Jezusa był np. Maksymilian Kolbe, który
w Auschwitz zgłosił się na śmierć zamiast nieznajomego - on wiedział że
umrze tak naprawde, nie na niby, na chwilkę, jak Jezus...

Przemyśl to sobie!

Jezus nie umarł na krzyżu , historycznie, w nocy zdjeli go koledzy i powędrował na
wschód i dopiero tam ślad po nim zaginął. Zmartwychwstanie to wymysł zaczerpnięty z
innej religii a nawet paru i jest objawawem psychopatii, bo jaki ojciec pośle syna na
śmierć, no....przemyśl to.

13. Data: 2015-07-21 23:51:37

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator <r...@g...com> wrote:
> [...]
> to wymysł zaczerpnięty z innej religii a nawet paru i jest objawawem
> psychopatii, bo jaki ojciec pośle syna na śmierć, no....przemyśl to.

Mówiłem nie o historycznej postaci Jezusa tylko tej bajkowej, opisanej w
Biblii.

Historia tej pseudo-śmierci na krzyżu, w jaką wierzą Chrześcijanie nie może
być symbolem poświęcenia. Śmierć oznacza umrzeć na zawsze - ktoś kto
obiecuje umrzeć, wiedząc że za trzy dni wróci do życia nie wywiązuje się z
umowy, z danego słowa. Jest oszustem.

14. Data: 2015-07-22 00:03:55

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
- pokaż cytowany tekst -
[...]

Ktoś tu wrzucił kiedyś film Terminator i Jezus. Terminator miał ochronić Jezusa, ale
ten przecież po to przyszedł aby zdechnąć więc są fajne akcje. Jak naprzykład
Terminator strzela do Judasza bo ten go sprzeda, Jezus wkurwiony zabiera giwerę
Arnoldowi i ożywia Judasza by ten go sprzedał. Przez co Terminator zaczyna go
posądzać o chorobę i zaleca leczenie bo ma programy z 20 wieku jak leczyć szaleńca. W
każdym bądź razie Jezus wygrywa a uśmiechnięty Arnold( podobny aktor) wali swoje
sławne - on tu wróci. :)

15. Data: 2015-07-22 00:18:17

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
Ostatnio też studenci z włoch zrobili film Jezus i Zombie, no bo od czego zaczeła się
epidemia? A no od tego że Jezus ożywił nieboszczyka i teraz mamy takich agresywnych
fanatyków co tylko by innych kąsali bo ci żyją jak ludzie. Głęboki pomysł bo ta
popularność filmów o zombie jest właśnie fundowana lękiem przed fanatyzmem
religijnym, ci zombie w swojej agresji przypominają religiantów, takie martwe
bezmózgowe ćwoki które agresywnie atakują co nie jest zombie.

16. Data: 2015-07-22 12:57:15

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 21 lipca 2015 23:33:31 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

> [...]
> za trzy dni zmarchwychwstanie... Tak umrzeć na chwile to żadne poświęcenie,
> to oszustwo i bezczelne złamanie umowy! Odstawił tylko mierne

Realna smierć -w tak okrotny sposob zadana a ty klocisz sie o nia jakbys sam na tym
stracil a nie zyskal, czys ty aby nie wpelzl na ciemna stronie (nie)mocy? ;P
Albo serio wierzysz w zmartwychwstanie Jezusa tyle ze nie wierzysz ze sam rowniez
zmartwychwstaniesz -do szczescia wiecznego -dzieki Niemu- albo dodsc mocno lecisz po
bandzie,oby nie z gorszych pobudek ;)
"Ojcze wybacz im bo nie wiedza co czynią" ;)

> Dużo lepszym symbolem humanizmu od Jezusa był np. Maksymilian Kolbe, który
> w Auschwitz zgłosił się na śmierć zamiast nieznajomego - on wiedział że
> umrze tak naprawde, nie na niby, na chwilkę, jak Jezus...

Bez Jezusa nie byloby Kolbego, poczytaj cos o nim. Kolbe rowniez wierzyl w "swietych
zmartwychwstanie" podczas paruzji, wiec rowniez w swoje, stwierdzisz wiec ze tez
oszukiwal? :)
A o idacych za nim sam Jezus mowil:
"Zaprawdę, zaprawdę mówię wam: Kto we Mnie wierzy, będzie również dokonywał dzieł,
które Ja czynię; owszem, dokona nawet większych rzeczy, bo Ja idę do Ojca." List
Jana 14,12

17. Data: 2015-07-22 13:03:22

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 21 lipca 2015 23:39:07 UTC+2 użytkownik Penetrator napisał:
> [...]
ta feministka była naśladowcą Chrystusa z tolerancją do bliźnich a nie twój wulgarny

To sie dzieje w twojej glowie, musisz wiec siebie zapytac "jak to sie stalo ze sie
tam dzieje", ja twierdze ze kazdy dopuszczajacy sie nieprawosci, zla i nienawisci
(sam ją jak widze znasz z autopsji w kierunku religiantow i kleru) jeszcze nie
zrozumial Jezusa -wiec nie nalezy do Niego, nie jest tak naprawde chrzescijaninem
(christianos=nalezacy do Chrystusa), a ja o sobie i owszem moge spokojnie powiedziec
ze "rowniez zgrzeszylem" -jesli ci na tym zalezy, choc mam przyjaciol w kregach lgbt
;)

18. Data: 2015-07-22 13:39:12

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote in message
ps.com...

> Realna smierć -w tak okrotny sposob zadana
> a ty klocisz sie o nia jakbys sam na tym stracil a nie zyskal,
> czys ty aby nie wpelzl na ciemna stronie (nie)mocy? ;P

Realna śmierć jest na zawsze.
Jak może nieśmiertelny bóg obiecywać swoją śmierć?
To bez sensu jest...

> [...]
> mocno lecisz po bandzie,oby nie z gorszych pobudek ;)
> "Ojcze wybacz im bo nie wiedza co czynią" ;)

Moja własna wiara/niewiara nie ma tu nic do rzeczy,
bo komentuję tylko oficjalną historię zapodawaną
wiernym w Kościele Rzymsko Katolickim.
Komentuję bezsens śmierci u nieśmiertelnego boga,
gdy z góry wiadomo że za trzy dni zmartwychwstanie.
Oddać swoje życie dla śmiertelnika to oddać wszystko
co się ma - wtedy jest to poświęcenie. Tymczasem
Jezus podszył się pod śmiertelnika, będąc faktycznie
nieśmiertelnym bogiem - to jest zwykłe oszustwo.

> Bez Jezusa nie byloby Kolbego, poczytaj cos o nim.
> Kolbe rowniez wierzyl w "swietych zmartwychwstanie"
> podczas paruzji, wiec rowniez w swoje,
> stwierdzisz wiec ze tez oszukiwal? :)

Nie, nie będę tak twierdził. Kolbe nie był bogiem,
nie miał "taty w niebie" który go po trzech dniach miał ożywić.

Obiecanki cacanki a głupiemu radość.

19. Data: 2015-07-22 14:06:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Jul 2015 03:57:15 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> [...]
zmartwychwstaniesz -do szczescia wiecznego -dzieki Niemu- albo dodsc mocno lecisz po

Też się nad gostkiem zastanawiam...
--
XL
"W Europie narasta arogancja Żydów, a nie antysemityzm" - Stanisław

20. Data: 2015-07-22 14:16:45

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 22 lipca 2015 13:39:14 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> <m...@g...com> wrote in message
ps.com...

> Realna śmierć jest na zawsze.
> Jak może nieśmiertelny bóg obiecywać swoją śmierć?
> To bez sensu jest...

Ale "realnej smierci na zawsze" nie ma...o ile wierzyc Jezusowi ;P

> [...]
> Jezus podszył się pod śmiertelnika, będąc faktycznie
> nieśmiertelnym bogiem - to jest zwykłe oszustwo.

Masz problem kiedy przyjac zalozenie ze -tak jak twierdzil Jezus i Kosciol za nim-
wszyscy mamy "dusze niesmiertelne" :)

"Chcesz zyskać nieśmiertelność przez jaki czyn dzielny;
Głupiś! czy chcesz, czy nie chcesz, będziesz nieśmiertelny."
AM

> Nie, nie będę tak twierdził. Kolbe nie był bogiem,
> nie miał "taty w niebie" który go po trzech dniach miał ożywić.

I znow masz problem bo sam Jezus twierdzi
(opierajac na Psalmie 82 wers 6) że jednak
"bogami jestescie" Ew. wg Sw Jana 10.34
i mamy tego samego co On Ojca w Niebie
nawet w ten desen uczyl nas sie modlic:
"<<Kiedy się modlicie, mówcie:
Ojcze, niech się święci Twoje imię;
niech przyjdzie Twoje królestwo!
Naszego chleba powszedniego2 dawaj nam na każdy dzień
i przebacz nam nasze grzechy, bo i my przebaczamy każdemu,
kto nam zawini;
i nie dopuść, byśmy ulegli pokusie" Mt 11.2-4 :)

> Obiecanki cacanki a głupiemu radość.

Glupi kto nie sprobuje, nic nie traci a moze zyskac WSZYSTKO ;)

Włączyć tok fm
Transpłuciowość
Wielokrotnie zgwałcił niemowlę. Jest błyskawiczny wyrok
Podrzucone przez kuzynkę...
Oj dzieje się dzieje.