ile to jest?

1. Data: 2004-05-30 07:44:24

Temat: Re: ile to jest?
Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbigniew Pieciul <M...@S...zeta-media.com> writes:

> bywałe i doświadczone, że nie jest łatwo upiec np. polskie ciasto z
> polskiego przepisu używając normalnej ("all-purpose") mąki
> amerykańskiej. Mam jednak nadzieję, że w drugą stronę tego kłopotu nie
> ma.

Tez bedzie. Amerykanska mąka sklada sie glownie z dodatkow.

MJ

1. Data: 2004-05-31 19:55:54

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Izabela Sowula wrote:

> zamiast "all-purpose" mąki niech uzyja "bread flour"

Do ciasta? chyba raczej nie, bo bread flour ma znacznie wiecej glutenu niz
biala maka. Po prostu nalezy uzywac zwyklej maki, nie bielonej "unbleached
flour".

MB

1. Data: 2004-05-31 20:04:16

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Michal Jankowski wrote:

> Tez bedzie. Amerykanska mąka sklada sie glownie z dodatkow.

Z dodatkow czego? czy masz konkretne informacje na ten temat, czy po prostu
taka masz opinie, jako doswiadczony konsument, ktory od lat uzywa i kupuje
make w USA? O jakiej mace konkretnie piszesz? Red Mills? King Atrhur's
Flour? a moze Gold Medal, Pillsbury czy Bill's Mills? Czy tez White Lilly
czy Starssbury Mills? itd itp. W kazdym Stanie sa male i duze fabryki maki.
Sa dziesiatki producentow maki w tym kraju, i jesli ktos ma pojecie o tym,
co spozywa, jest w stanie latwo znalezc produkt wysokiej jakosci. Tak samo
jak w Polsce.
Magdalena Bassett

czy kuchenka mikrofalowa jest szkodliwa
Oscypki - do doświadczonych
scones - angielskie ciastka z rodzynkami?
Kolacja na cieplo-Krakow
Obiad chwalę