ile za malowanie m2 mieszkania

1. Data: 2005-08-18 08:11:19

Temat: ile za malowanie m2 mieszkania
Od: "AB" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

interesuje mnie uczciwa cena warszawska.
ab

2. Data: 2005-08-18 10:21:47

Temat: Re: ile za malowanie m2 mieszkania
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:67da.0000045f.430442a6@newsgate.onet.pl
Od: AB <b...@p...onet.pl>
Było:
> interesuje mnie uczciwa cena warszawska.
> ab

Nie bój się przepłacić... ;-)
Zadzwoń do kilku firm malarskich opisz to co ma być malowane (czy ze
skrobaniem) i zapytaj o cenę, gwarancję, kto i kiedy robi ewentualne
poprawki, czy sporządzają umowę-kosztorys-terminarz, czy wystawiają faktury
VAT, kto sprząta po pracy jeśli oni to czy codziennie.
Bezfirmowy malarz robi taniej o połowę ale bez większości tych dodatków co
daje firma.

Głosuj na WC ( news:ddes2j$5t2$1@inews.gazeta.pl )
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

3. Data: 2005-08-19 18:32:32

Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2005-08-21 21:18:00

Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie bój się przepłacić... ;-)

ja zapłaciłem firmie za usługę budowlaną dużo (90% ceny na razie) i teraz
sam po nich poprawiam

IMHO wysoka cena nie musi oznaczać wysokiej jakości usługi

JerzyR

5. Data: 2005-08-24 15:55:17

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:4308ef7b$1@news.vogel.pl
Od: JerzyR <j...@k...chip.pl>
Było:

> ja zapłaciłem firmie za usługę budowlaną dużo (90% ceny na razie)
> i teraz sam po nich poprawiam

Czyli nie uzależniłeś zapłaty od jakości wykonania, zgodności z
harmonogramem, wykonaniem dodatkowych prac typu sprzątanie, ustawianie
mebli...?

> IMHO wysoka cena nie musi oznaczać wysokiej jakości usługi

Niestety jak jest porządna firma i robi oprócz malowania całość prac
towarzyszących, to każe sobie za nie płacić co wychodzi "drogo".
Gdy malował mi 6 lat temu człowiek nie firma (pan Jurek 501 350 101 -
Warszawa) to złośliwie ;-) pomógł mi we wszystkich pracach towarzyszących,
zdejmował i wieszał szafki, pomógł skręcić akurat kupiony regał, sprzątał i
w ogóle, ale jak przyszło do rozliczenia to wszystko podliczył i nie można
było nie zapłacić.
Z drugiej strony gdyby nie jego pomoc to pewnie całość trwałaby sporo
dłużej.

Głosuj na WC ( news:ddes2j$5t2$1@inews.gazeta.pl )
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

Lodówka Whirlpool - usterka - pytanie