ile żeberek kaloryfera na m2

1. Data: 2002-09-20 12:02:47

Temat: ile żeberek kaloryfera na m2
Od: "liko" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie ile powinno być żeberek żeliwnego kaloryfera T1 na metr
kwadratowy w mieszkaniu i jaką moc cieplną ma jedno żeberko .Czy lepiej jest
mieć więcej czy mniej żeberek przy zamontowanych pomiernikach ciepła

1. Data: 2002-09-21 14:30:01

Temat: Re: ile żeberek kaloryfera na m2
Od: "Bogdan K" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jest
> mieć więcej czy mniej żeberek przy zamontowanych pomiernikach ciepła

Pamiętam niedawne normy, które mówiły o 100 W/m2.
W zależności od wielkości i rodzaju kaloryfera moc z jednego żeberka jest
inna. Tak więc policz najpierw moc cieplną z tego przelicznika i do tej
wielkości dobieraj grzejnik.

Bogdan K
b...@p...onet.pl

Zyrandol z wiatrakiem