interpretacja drzewa

1. Data: 2001-09-10 21:23:29

Temat: interpretacja drzewa
Od: "Cvl" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

przepraszam jesli tenwatek byl juz poruszany i znaduje sie gdzies w
archiwum.
czy ktos moze mi przyblizyc zasady interpretacji rysunku drzewa, ?
tzn. narysowanego oczywiscie spontanicznie, bez uprzedniego przygotowania.
no i wartosc artystycznej raczej nie oceniam. :)

cvl

1. Data: 2001-09-11 08:27:38

Temat: Re: interpretacja drzewa
Od: "Oliwia" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cvl" <k...@k...net.pl> napisał

> czy ktos moze mi przyblizyc zasady interpretacji rysunku drzewa, ?

test drzewa jest dokładnie opisany w kilku ksiazkach ... mniedzy innymi "test drzewa"
Kocha ... mam
jeszcze druga ale nie pamietam tytułu .... jesli bardzo ci zalezy moge sprawdzic i
przesłac jutro

musisz brac poprawke na to ze interptetacja testow projekcyjnych jest bardzo trudna
... o cechach
osobowych mowia cale zestawy elementow rysunku ... aby poprawnie zinterpretowac test
potrzebna jest
duza wprawa ... ale sprobowac zawsze mozna ...

Pozdrawiam drzewiascie ;-)
Oliwia

1. Data: 2001-09-11 09:11:14

Od: Daga Gorczyńska <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oliwia <i...@w...pl> w artykule
news:9nkhm8$3br$1@news.polbox.pl pisze...

> [...]
zinterpretowac test potrzebna jest
> duza wprawa ... ale sprobowac zawsze mozna ...

Wszystko prawda. I jeszcze... finalna diagnoza i tak nie opiera się
potem wyłącznie na interpretacji jednego drzewa, czy w ogóle jednego
testu diagnostycznego.

Ale polecam "Rysunek w psychoterapii" Ostera i Gould. GWP wydaje całą
serię książek "... w psychoterapii" i wszystkie są niezłe.

Serdeczności!
Daga

1. Data: 2001-09-11 10:37:08

Od: "Cvl" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora