jak ja namowic...

1. Data: 2003-03-06 09:01:55

Temat: Re: jak ja namowic...
Od: CanoE <c4n0e@WYRZUC_TO.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia Tue, 04 Mar 2003 08:12:13 GMT, "marqz" <m...@w...pl> wyskrobal
sobie:

>Ufff no to jest szansa ze za 3 lata cos sie zmieni? :)
>Tylko ze jak widze czasem mlode np 16-17 latki ktore potrafia "wygladac"
>i porownujac ja do Malej ktora lada moment skonczy studia.... to mnie
>czasem... drazni...

noo jaa - marudzisz i tyle
a jak ci to tak bardzo przeszkadza to wymien ja na taka 16tke
tylko potem zebys nie zalowal bo sie moze okazac ze poza "wygladem"
nic innego wartosciowego od niej nie dostaniesz...

CanoE

1. Data: 2003-03-06 12:10:23

Temat: Odp: jak ja namowic...
Od: "jinxia" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych

> chodzic po sklepach z damskimi ciuszkami? ale dlaczego??? :))
>
> Mama Borsuka
> K.T. - starannie opakowana

kurcze, ja tez sie nad tym zastanawialam ale moj TZ lubi ze mna lazic po
takich sklepach zapytany dlaczego odpowiedzial: " czemu? bo jestem z Toba
wtedy, misq ja kazda chwile z Toba chcialbym spedzac" :))))))))))
i za to go kocham

pozdrowienia
jinx

Stroje kąpielowe