jak ja namowic...

1. Data: 2003-03-03 14:40:03

Temat: Re: jak ja namowic... - ale dlugie mi wyszlo...
Od: Seva <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka <l...@w...pl> napisał(a) w wiadomości
news:b3volf$e35$1@atlantis.news.tpi.pl:

> moj maz in spe

A co to? Tak po ludzku.
--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
[Moja strona] --> http://www.seva.sotiko.pl
[Moje aukcje] --> http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279

1. Data: 2003-03-03 14:41:27

Temat: Re: jak ja namowic...
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 03 Mar 2003 14:24:34 GMT, "marqz" <m...@w...pl> wrote:

>Zmartwie cie...
>jakies 70-80% tak mowi dodatkowo z 5 % mysli i tylko powstrzymuje...
>i malo znam facetow co by nie popatrzyli za "laska"
>aaa i nie robimy w kanalach ,)

a ja mowie chlop i baba...teraz sie opanowalam i w jakiejs
odpowiedzi uzylam slowa "mezczyzna" - prosze o brawa ;))))))))))

Mama Borsuka
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-03-03 14:42:43

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 03 Mar 2003 15:33:59 +0100, "agi ( fghfgh )"
<a...@p...onet.pl> wrote:

>W takim razie to nie byl kompromis lecz uleglosc. Mieszasz te dwa
>pojecia.
>pzdr
>agi

no i jesscze moze nie mialy ani stylu ani osobowosci ;)

Mama Borsuka
krewna Agi
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-03-03 14:43:29

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 3 Mar 2003 15:35:17 +0100, "Miranka"
<a...@m...pl> wrote:

> [...]
>
>Czekaj, czekaj, to niezupe?nie tak:) Wyobra? sobie, ?e twój ukochany chce
>chodzi? wsz?dzie w wytartych d?insach i wyci?gni?tym swetrze. Na codzie? Ci
>to nie przeszkadza - taki facet ma styl. Ale nie miewa?aby? momentów, kiedy
>chcia?aby? go ubra? troch? bardziej elegancko? Np. idziecie na elegancki
>koktail albo do opery. Ty wystrojona, inni m??czy?ni ogoleni, pachn?cy, w
>modnych garniturach, wypastowane buty itp, a Twój...... d?insy, ten sam
>sweter i zamszowe rozklapcia?e mokasyny. Nic od niego nie wymagasz?????? Nic
>nie mówisz? Zak?adaj?c, ?e nie chcesz zmienia? faceta....

No wreszcie glos rozsadny nastepny! O bogini!

Mama Borsuka
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-03-03 14:43:43

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Dunia " wrote:

> [...]
> Zakochal sie w dziewczynce w slomianym kapeluszu, a potem zachcialo
> sie "laski". Ja tego nie rozumiem.
> Moze ja nie mam takich problemow dlatego, ze sama od czasu do czasu
> zmieniam cos, do pracy nosze spodnie i wygodne buty, na wieczor
> mocniejszy makijaz i cos bardziej eleganckiego.
> Moze jest tak dlatego, ze w naszym zwiazku sa inne priorytety i o te
> dbamy najbardziej, o tych najwiecej rozmawiamy.
> Moj TZ podoba mi sie taki, jaki jest. Nie chce by cos w sobie
> zmienial, bo wtedy nie bylby soba. On chyba mysli podobnie.
> A styl jest w pewnym sensie odzwierciedleniem osobowosci.

A zmien sobei moj epytania na inna sfere zycia, i pomysl czytak samo
potepiłabys marqz.
Chodzi o to, ze zmieniamy sie, dojrzewamy, odkrywamy nowe potzreby, czasem
mamy ochote cos "urozmaicic'.
Nie wyobrazam sobie, zeby przez ile lat bycia z kims cały czas miec takie
same oczekiwania i potrzeby.

A wracając do wyglądu - skąd pewnosc, ze jak dziwczyna marqz nie zmieni
makijazu, czy nei załozy innych rzeczy to nagle nie odkryje, ze jest jej w
tym ładniej, ze moze lepiej inaczej sie czuje.
Czasami nei zdajemy sobie swiadomosci z tego ile mamy mozliwosci, bo nic o
nich nie wiemy.

Ja nie miałabym nic przeciwko zeby moje Kochanie namowiło mnie na bieganie
po sklepachi przymierzanie rzeczy, któr ejemu sie podobają. Moze odkryłabym
cos innego dla siebie. Cos co nawet przez mysl mi nie przemkneło, bo od lat
tkwie w pewnych ramach i schematach :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-03-03 14:44:18

Od: "Dunia" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

marqz <m...@w...pl> napisał(a):

> Zmartwie cie...
> jakies 70-80% tak mowi dodatkowo z 5 % mysli i tylko powstrzymuje...
> i malo znam facetow co by nie popatrzyli za "laska"

Ja sie nie martwie, bo moj TZ nalezy do tych 15%.
Oglada sie za ladnymi kobietami (aczkolwiek nie bardzo nachalnie), ale
slownictwo ma na poziomie.
A facet, ktory sie ladnie wyslawia i nie uzywa prolowego slownictwa, od razu
jest w moich oczach seksowniejszy...

Dunia

1. Data: 2003-03-03 14:46:23

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:

> A facet, ktory sie ladnie wyslawia i nie uzywa prolowego slownictwa, od razu
> jest w moich oczach seksowniejszy...

Dunia skoro to takie wazne i tak od razu przekresla czlowieka to
dlaczego Ty piszesz _facet_? ;)
IMHO pisanie o mezczyznie _facet_ brzmi zupelnie tak samo jak o kobiecie
_laska_.
pzdr
agi

1. Data: 2003-03-03 14:49:51

Temat: OT do marqza , bylo Re: jak ja namowic...
Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam ogromna prosbe. Zechciej pisac pod cytatami, cytujac tylko te
fragmenty listów do ktorych sie odnosisz i autorów wypowiedzi na które
odpowiadasz. W ten sposób ulatwisz zycie czytelnikom i bedziesz w
zgodzie z Netykieta.
pzdr
agi

1. Data: 2003-03-03 14:51:11

Od: Seva <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

marqz <m...@w...pl> napisał(a) w wiadomości

> Lo jezu coraz wiecej watkow filozoficznych :)
> Miranka wrote in message ...

Proszę, pisz _pod_ cytatem i to tylko do fragmentu do ktorego się
odnosisz, a nie całogo posta, ok?

1. Data: 2003-03-03 14:52:55

Od: "marqz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

... no to sobie pogadajcie :)...
bo Kruszynka lepiej juz nie mozna :) nic powiedziec...

PS. Cisnie mi sie na usta... ze cycusie ma malutkie i sie czasem razem z
nich smiejemy... ale i tak je lubie :)))

Stroje kąpielowe
Miraculum
Do Gdanszczanek - Ziaja
krem matujący-czy to prawda?