jak ktoś lubi dziwne zestawienia... [przepis]

1. Data: 2006-09-05 16:34:49

Temat: jak ktoś lubi dziwne zestawienia... [przepis]
Od: Ola Żyszkowska <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Któregoś dnia naszło mnie na pomidory z mozarellą i bazylią i oliwą.
Niestety, znalazłam tylko mozarellę i oliwę. Ponieważ bardzo lubię
zestawienie słodkiego ze słonym bądź ostrawym, wymyśliłam takie coś:

mozarella
zielone winogrona
oliwa z oliwek
czosnek
sól

Było przepyszne!

(dałam próbować współmieszkańcom, zgodzili się z moją opinią..)

--
Pozdrawiam cieplutko,
Ola Żyszkowska

2. Data: 2006-09-05 16:40:54

Temat: Re: jak ktoś lubi dziwne zestawienia... [przepis]
Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> szukaj wiadomości tego autora

Ola Żyszkowska napisał(a):
> mozarella
> zielone winogrona
> oliwa z oliwek
> czosnek
> sól

co sie z tym robi? zwykla salatka?

--
body {
name: '|<ońrad Karpieszu>|';

3. Data: 2006-09-05 17:07:45

Od: Ola Żyszkowska <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

|<onrad napisał(a):

> co sie z tym robi?

Miesza się ze sobą :)

>zwykla salatka?

No można tak powiedzieć. Z tym, ze jak wrzucam winogrona do sałatki,
to zwykle je kroję na połówki, wtedy wypływa z nich trochę soku i
jest lepsze.

--
Pozdrawiam cieplutko,
Ola Żyszkowska i Koty