jak mrozić pierogi ?

1. Data: 2005-04-22 12:48:39

Temat: jak mrozić pierogi ?
Od: tommy di simone <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie się zawachałem ... najpierw je ugotować i mrozić
czy bez gotawania ?
Dziękuję z góry z pomoc

2. Data: 2005-04-22 12:51:37

Temat: Re: jak mrozić pierogi ?
Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-04-22 14:48:39 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *tommy di simone* skreślił te oto słowa:

> Właśnie się zawachałem ... najpierw je ugotować i mrozić
> czy bez gotawania ?

Ja nie gotuje.
I najpierw wstępnie mrozisz każdego osobno - np na desce do krojenia
ułożone tak, żeby się nie stykały. I dopiero takie pakujesz w woreczki w
większych ilościach.

--
Lia
Kto nie chce - szuka powodu, kto chce - szuka sposobu.

www.one.org

3. Data: 2005-04-22 12:54:10

Od: "batory" <b...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> I najpierw wstępnie mrozisz każdego osobno - np na desce do krojenia
> ułożone tak, żeby się nie stykały. I dopiero takie pakujesz w woreczki w

A ja gotuję, polewam tłuszczem i zamrażam. Po rozmrożeniu odsmażam
Pozdrawiam - Agnieszka

4. Data: 2005-04-22 13:01:28

Od: tommy di simone <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

batory napisał(a):
> Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> okolicznościach

> A ja gotuję, polewam tłuszczem i zamrażam. Po rozmrożeniu odsmażam
> Pozdrawiam - Agnieszka

Dziękuję obu paniom i pozdrawiam

5. Data: 2005-04-22 14:42:36

Od: "Barbara" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Właśnie się zawachałem ... najpierw je ugotować i mrozić
> czy bez gotawania ?

Ja ostatnio zamroziłam i gotowane i surowe.
Efekt był następujący:
Surowe w trakcie gotowania rozpadły się, natomiast gotowane mogłam odgrzewać
albo w wodzie, albo na parze, albo na patelni i były pyszne.
Polecam zdecydowanie mrożenie gotowanych, polanych tłuszczem.
Pozdrawiam.
Barbara.

6. Data: 2005-04-22 17:45:06

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odgrzewać albo w wodzie, albo na parze, albo na patelni i były pyszne.
> Polecam zdecydowanie mrożenie gotowanych, polanych tłuszczem.
Zrobiłam to samo doświadczenie z tą samą partią pierogów. Efekty
porównywalne do Twoich. Polecam mrożenie już ugotowanych. Z tym, że ja nie
polewam tłuszczem, a mroże ułożone oddzielnie na blasze i po zamrożeniu
wkładam do woreczka.Dzięki temu mam każdego pieroga oddzielnie.

Anet pierogowa

7. Data: 2005-04-23 06:21:35

Od: "Barbara" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> polewam tłuszczem, a mroże ułożone oddzielnie na blasze i po zamrożeniu
> wkładam do woreczka.Dzięki temu mam każdego pieroga oddzielnie.

Widzę, że nie jestem osamotniona w tych doświadczeniach :-)
Ja polewam tłuszczem, bo mam mały zamrażalnik (2 szuflady, które prawie
zawsze są zapchane), więc nie mam wyboru i musze od razu wkładac ciasno do
woreczków i mrozić razem.
Ale jak już sobie kupię zamrażarkę, to pewnie spróbuję mrożenia na blasze.
Pozdrawiam serdecznie.
Barbara.

8. Data: 2005-04-25 09:47:34

Od: "marian" <s...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja też gotuję. Później trzeba je zahartować w zimnej wodzie, osączyć,
pakować i mrozić. Potem bez rozmrażania wrzucić do wrzątku i po chwili mamy
gotowe pierogasy.
Pozdrawiam, Szymon
Użytkownik "tommy di simone" <t...@g...pl> napisał w
wiadomości news:d4asin$gsa$1@inews.gazeta.pl...

9. Data: 2005-08-30 08:33:35

Od: celesta <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tommy di simone napisał(a):
> Właśnie się zawachałem ... najpierw je ugotować i mrozić
> czy bez gotawania ?
> Dziękuję z góry z pomoc

Witam...
... pierogi nalezy najpierw ugotowac, zeby sie nie skleily podczas
zamrazania, najpierw wylozyc do jakijs tacki, jeden pierog obok
drugiego;włożyc do zamrażarki, jak sie zamroza, wyjac i do wspolnego
woreczka.
Pozdrowienia
celesta

10. Data: 2005-08-30 08:40:55

Od: "pusiak" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

To dziwne. Może macie jakiś inny przepis na pierogi od mojego. Ja od zawsze
zamrażam surowe pierogi. Wrzucam na wrzątek i gotuje- jeszcze nigdy mi sie nie
rozleciały.
Ostatnio zrobiłam tak samo z knedlami i również były w całości po ugotowaniu.

bebekot

piersi kurzece zapiekane
potrzebuje pomyslow na dipy
[spam] chleb swojski - wypieki pokazowe
Jak to z burritos bylo.... krotka historia porazki
Re: Meine geilen Bilder