jak mrozić pierogi ?

11. Data: 2005-08-30 19:18:54

Temat: Re: jak mrozić pierogi ?
Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To dziwne. Może macie jakiś inny przepis na pierogi od mojego. Ja od
> zawsze
> zamrażam surowe pierogi. Wrzucam na wrzątek i gotuje- jeszcze nigdy mi sie
> nie
> rozleciały.
> Ostatnio zrobiłam tak samo z knedlami i również były w całości po
> ugotowaniu.

Mój przepis na ciasto:
35 dkg mąki

1/2 szklanki mleka

1 jajko

sól

Pozdrawiam

Barbara

12. Data: 2005-08-31 20:08:37

Od: "turecky " <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tommy di simone <t...@g...pl> napisał(a):

> Właśnie się zawachałem ... najpierw je ugotować i mrozić
> czy bez gotawania ?
> Dziękuję z góry z pomoc

Kiedys mroziłem gotowane, ale z braku czasu raz zamroziłem surowe i odtąd
inaczej nie robię. Ciasto: tylko mąka i gorąca woda.
Przed mrożeniem rozkładam pierogi na desce na kilka godzin żeby przeschły,
potem przesypuję lekko mąką i do woreczków plastikowych w porcjach "na jeden
raz".
Gotuję wrzucając zamrożone na wrzątek.

Nadzienie nie ma znaczenia: mięsne, ruskie, owocowe.

piersi kurzece zapiekane
potrzebuje pomyslow na dipy
[spam] chleb swojski - wypieki pokazowe
Jak to z burritos bylo.... krotka historia porazki
Re: Meine geilen Bilder