potrzebuje pomyslow na dipy

1. Data: 2005-04-22 10:20:05

Temat: potrzebuje pomyslow na dipy
Od: "ania" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jutro serwuje founde przyjaciolom (takie z olejem w garnku, w ktorym
przygotowuje sie miesno wazywne szaszlyczki zamoczone wczesniej w ciescie)
Wiele eksperymetowalam z dipami ktore swietnie komponuja sie z tym daniem
Dodawalam rozne ziola i przyprawy
Tak sobie cichutko mysle o dipie szpinakowym i botwinkowym.
Czasu na eksperymenty troszke malo, moze ktos z Was przygotwoal juz kiedys
sosy na zimno na bazie tych skladnikow i moglby mi cos podpowiedziec...
Oba te wazywka teoretycznie fajnie mi sie komponuja z naturalnymi jogurtem i
serkiem homo, ktore zwykle sa baza moich dipow... Co do nich dodac? CZy
szpinak na surowo? Czy moze lekko zblanszowac?

pozdrwiam

Ania

1. Data: 2005-04-22 10:25:25

Temat: Re: potrzebuje pomyslow na dipy
Od: "tutek" <k...@z...07> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania" <m...@s...pl> napisał w wiadomości

> Wiele eksperymetowalam z dipami ktore swietnie komponuja sie z tym daniem
> Dodawalam rozne ziola i przyprawy
> Tak sobie cichutko mysle o dipie szpinakowym i botwinkowym.
Napisz coświęcej o tych eksperymentach i jakie masz wyniki.

[spam] chleb swojski - wypieki pokazowe
Jak to z burritos bylo.... krotka historia porazki
Re: Meine geilen Bilder
Po upieczeniu ciasta w prodiżu:)
Suszone śliwki węgierki - kompot ?