jak oceniacie czaszki-imitacje?

1. Data: 2003-10-22 16:51:51

Temat: jak oceniacie czaszki-imitacje?
Od: "Patrol" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mowi sie na uczelni, ze plastikowe/gipsowe imitacje nie sa w stanie oddac
zlozonosci budowy ludzkiej czaszki. przymierzam sie do kupna czaszki do
nauki anatomii i wlasnie sie zastanawiam czy lepiej kupic plastikowa nowke
czy kombinowac starsza i podniszczona ale prawdziwa. Czy ktos moze sie
podzielic ze mna swoimi doswiadzczeniami? a moze macie dobra czaszke do
sprzedania?

dzieki
pozdrawiam
Patrol

2. Data: 2003-10-22 17:05:56

Temat: Re: jak oceniacie czaszki-imitacje?
Od: "K" <konrad-w(usunto)@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Patrol" <p...@i...pl> napisał w
wiadomości news:bn6chq$brk$1@topaz.icpnet.pl...

> [...]
> czy kombinowac starsza i podniszczona ale prawdziwa. Czy ktos moze sie
> podzielic ze mna swoimi doswiadzczeniami? a moze macie dobra czaszke do

Prawdziwa to prawdziwa. Ja mialem to szczescie ze udalo mi sie zdobyc taka w
"super jakosc" - niestety nie jest do sprzedania tylko lezy jako pamiatka :)
Z drugiej strony pytanie czy warto wydawac kilkaset zl (tyle kosztuje dobra)
na jedno zaliczenie + egzamin. Trzeba to rozwazyc.

K.

3. Data: 2003-10-22 17:51:46

Od: "Viktor Chrzanowski" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Większość ludzi nie kupiło sobie i nie miało na własnośc zadnej czaszki a
jakos pozdawali egzaminy. Myślę ,że o tej czaszce można pomyslec przed
egzaminami w trakcie specjalizacji neurologicznej....
To nie jest potrzebne teraz - większość uczelni ma czaszki w katedrze i
salach ćwiczeń anatomi - i tam nikt nie odmówki wydania czaszki do nauki w
sali....

Pozdrawiam..... i życze trochę mniej nadgorliwości- najważniejsze znac
dobrze podstawy a nie szczegóły i /podczas gdy podstawy leżą....

Viktor

4. Data: 2003-10-23 13:30:01

Od: "Dziejo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

.> Większość ludzi nie kupiło sobie i nie miało na własnośc zadnej czaszki a
> jakos pozdawali egzaminy.

to chyba studiowali w Kongu, albo jakas cholernie zdolna grupa....
Plastikiem sobie głowy nie zawracaj. zawsze mozna kupic jedną na kilka osób
Sam taką miałem

> Pozdrawiam..... i życze trochę mniej nadgorliwości- najważniejsze znac
> dobrze podstawy a nie szczegóły
Diabeł tkwi w szczegółach. Zwłaszcza w medycynie.
Andrzej

5. Data: 2003-10-25 17:57:27

Od: Faust <z...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Patrol napisał:
> [...]
> czy kombinowac starsza i podniszczona ale prawdziwa. Czy ktos moze sie
> podzielic ze mna swoimi doswiadzczeniami? a moze macie dobra czaszke do

Ja bym prawdziwa skombinowal! Teraz b ciezko o prawdziwe ale sa
najlepsze. Ja mam jedna "po rodzicach :>" Ale potrzebuje jeszcze pol
roku (jak dobrze pojdzie). Aha i prawdziwa wcale nie musi byc
podniszczona! MA znacznie wiecej szczegolow itp. Na pewno lepsze od odlewu.
Pozdrawiam
Faust

--
Si vis amari ama!