jak przytyc?

11. Data: 2006-01-09 23:31:53

Temat: Re: jak przytyc?
Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!
> Mam wielki problem i potrzebuje rady.
> Mam 168 cm wzrostu i 50 kg wagi - jestem za chuda i bardzo chcialabym
> przytyc.
> W zwiazku z tym mam pytanie co jesc aby przytyc?
> Dodam, ze pale, ale papierosy nie spowodowaly nigdy zebym schudla, wciaz
> jestem taka sama i baddzo, badrzo chcialabym przytyc.
> Prosze pomozcie.

Sorki, ze sie tu dorzuce, ale pokrewnego tematu nie chce stawiac, bo
pytanie tez nie tak odlegle od tego tutaj. Mianowicie jak przytyc, ale
tylko na posladkach :P Tzn. problem jest taki, ze bieganie (tak mi sie
wydaje) ma wplyw takze wlasnie na nie i to az za duzy. Co tu duzo gadac,
zrobily sie na tyle male, ze jak siadam na czyms twardym (np. drewniane
krzeslo) to nie ciagle sie wierce, bo po prostu uwiera mnie w kosci :o

Z powazaniem Mateusz

12. Data: 2006-01-10 17:58:29

Od: "..." <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja nie palę, objadam się wszystkim czym tylko mozna i człowiek normalnie
powinien przytyć. No ale ja nie. Od 7 lat waże ciagle 50-52 kg, a mam 175 cm
wzrostu. Juz dawno porzucilam nadzieje na przytycie. Zobaczymy, czy w moim
przypadku po porodzie cos mi zostanie ;-), chociaż w to wątpię.
Pozdrawiam i radzę się pogodzić z obecną wagą,
nina

13. Data: 2006-01-10 18:51:50

Od: "Gargamel" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam wielki problem i potrzebuje rady.
> Mam 168 cm wzrostu i 50 kg wagi - jestem za chuda i bardzo chcialabym
> przytyc.

hm, znałem mnóstwo kobiet wyższych i szczuplejszych od ciebie i wcale nie
wyglądały chudo, a w sam raz (czyli normalnie szczupłe),

spytam jak chcesz przytyć, zwiększając tkankę tłuszczową czy mięśniową?

bo jak pierwsze, to jedz tłusto (słonina, piwo itp), zero wysiłku (siedzenie
przed telewizorem, i co najwyżej biegi do toalety),

jak chcesz przytyć zwiększając masę mięśniową to radzą po prostu normalny
trening siłowy "na masę", czyli jedzenie wysoko białkowe, częsty wysiłek
fizyczny (np: siłownia z zestawem ćwiczeń na masę, kilka godzin dziennie),

o ile w pierwszym przypadku to łatwe, w drugim wymaga wiele wysiłku,
pieniędzy i samozaparcia, wybór należy do ciebie :O)

14. Data: 2006-01-11 19:45:14

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Gargamel" <s...@d...pl> napisał(a)
wnews:dq15em$a12$5@nemesis.news.tpi.pl:

> bo jak pierwsze, to jedz tłusto (słonina, piwo itp),

Przeczytaj to co napisales i wykresl jedno slowo z tego ;P
Bo nijak nie pasuje..

--
Pozdr. Hektor

ortodonta w Krakowie