jak skonczyc z obgryzaniem paznokci??

1. Data: 2003-11-23 15:48:10

Temat: jak skonczyc z obgryzaniem paznokci??
Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem czy to sie nadaje na ta grupe ale moze ktos z was zna sposob zeby
skonczyc z obgryzaniem paznokci?

Z gory dzieki!

2. Data: 2003-11-23 16:10:22

Temat: Re: jak skonczyc z obgryzaniem paznokci??
Od: "NewAddres" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak czlowiek kombinuje i mysli , lubi obgryzac paznokcie.
O takich ludziach mowia , zje wszytskie paznokcie a wymysli !!!

Mozesz posmarowac lakierem bezbarwnym.

Lagodne srodki uspokajajace.

Pozdrawiam
W.

3. Data: 2003-11-23 16:15:34

Od: "Izabela" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> nie wiem czy to sie nadaje na ta grupe ale moze ktos z was zna sposob zeby
> skonczyc z obgryzaniem paznokci?
>
> Z gory dzieki!

Jest taki specjalny lakier- gorzki paluszek-jednym pomaga, iinym nie
bardzo.

4. Data: 2003-11-23 17:31:26

Od: "paweł PAWLAT Wojciechowski" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> nie wiem czy to sie nadaje na ta grupe ale moze ktos z was zna sposob zeby
> skonczyc z obgryzaniem paznokci?
z własnego doświadczenia - albo wyjechać na wakacje - wtedy zazwyczaj
przestawałem to robić - czyli odseparowanie się od czynników stresogennych,
druga metoda, ktorą teraz praktykują - poznać fajną dziewczynę, wtedy
również przechodzi;)
pozdrawiam paweł

5. Data: 2003-11-23 19:04:56

Od: "db501" <d...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Rekawiczki 24 godziny na dobe przez tydzien. Albo wymysl sobie jakas kare za
obgryzanie, na przyklad 10 pompek.

6. Data: 2003-11-23 19:55:52

Od: "db501" <d...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

"NewAddres" <t...@w...pl> wrote in message
> Jak czlowiek kombinuje i mysli , lubi obgryzac paznokcie.
> O takich ludziach mowia , zje wszytskie paznokcie a wymysli !!!

To chyba nie jest tak. Obgryzanie paznokci to raczej oznaka ze czlowiek ma
problemy z glowa.

7. Data: 2003-11-23 21:11:19

Od: "Monika Konopka" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "paweł PAWLAT Wojciechowski" <p...@a...pl> napisał
w wiadomości news:bpqqta$5eb$1@news.onet.pl...

> [...]
stresogennych,
> druga metoda, ktorą teraz praktykują - poznać fajną dziewczynę, wtedy

Mnie sie udalo "rzucic" obgryzanie dzieki temu, ze na moich slabych
ogryzkach zrobilam sobie profesjonalny manicure, a potem bylo szkoda go
niszczyc obgryzaniem. Gorzki lakierek nie pomogl, bo go zjadalam.
Inne rozwiazanie - raczej skutek uboczny- moze wam sie wyda glupie ale jest
prawdziwe-zalozenie stalego aparatu ortodontycznego. Oczywiscie nie do tego
on sluzy, ale gwarantuje ze jezeli ktos obgryza i musi sobie taki aparat
zalozyc, to szanse na odzyskanie ladnych paznokci murowane!
M.

8. Data: 2003-11-23 22:11:06

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Aparat ortodontyczny mialam ale mi w niczym nie przeszkadzal. Odkad pamietam
zawsze obgryzawalam paznokcie albo skubalam skorki wokol paznokci kciukow.
Teraz mam 21 lat i glupio mi, ze nie mam ladnych, zadbanych kobiecych dloni.
Raz przestalam i udalo mi sie miec na tyle dlugie zadbane, ze byl sens ich
malowania. Przestalam bo bylam dwa tygodnie na obozie, gdzie caly czas bylam
zajeta i jakos ten czas minal. Najgorsze jest to ze potrafie na uczelni nic
nie robic z rekami [a przeciez tam mam najwiekszy stres] a wieczorem jak
ogladam przyjemny film, nagle orientuje sie ze mam palce w buzi. Obawiam sie
ze jesli nawet bede malowac paznokcie gorzkim lakierem to bede go zdrapytac
lub cos w tym stylu.
Ktos ma jeszcze jakies pomysly?
Pozdrawiam
Zazula