jak ugotować leczo

1. Data: 2003-07-17 16:43:21

Temat: jak ugotować leczo
Od: "Lidia Salawa" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-07-17 21:03:29

Temat: Re: jak ugotować leczo
Od: ben-hur <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

1 kg pomidorów
0,5 kg cebuli
0,5 kg papryki
0,3 kg kiełbasy
2 kostki rosołowe knora
zasada jest tak im lepsze składniki tym lepsze leczo
sparzyć pomidory,obrać ze skóry, pokroić,wlać do gara+ odrobinę wody na
dno+ kostki knora i gotować na wolnym ogniu
w tym czasie obrać cebule i paprykę
cebulę zeszklić ( nie przypalić) dodać do pomidorów
paprykę obsmażyć dodać do pomidorów
kiełbasę pokroić i usmażyć przed dodaniem do lecza odlać tłuszcz
pogotować jeszcze trochę jeśli zbyt mało słone dodać jarzynkę ( nie sól)
co do cukinii to zdecydowanie lepsze leczo - bez niej
smacznego

1. Data: 2003-07-17 21:24:13

Od: Leszek 'Dartles' Puchowski <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ben-hur napisał(a):

> ...co do cukinii to zdecydowanie lepsze leczo - bez niej
> smacznego

Choć nasze przepisy nieco się różnią, to do jednego jesteśmy zgodni:

CUKINIA PSUJE LECHO (zwłaszcza KONSYSTENCJĘ I SMAK)

Leszek

1. Data: 2003-07-17 21:31:43

Od: ben-hur <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-07-17 23:24, Użytkownik Leszek 'Dartles' Puchowski napisał:

> Choć nasze przepisy nieco się różnią, to do jednego jesteśmy zgodni:
>
> CUKINIA PSUJE LECHO (zwłaszcza KONSYSTENCJĘ I SMAK)
>
> Leszek

dodajesz czosnek- przyznaje nigdy nie próbowałem, ale lubie eksperymenty
- zobaczymy jak smakuje z czosnkiem

1. Data: 2003-07-17 21:35:24

Od: Leszek 'Dartles' Puchowski <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ben-hur napisał:

> dodajesz czosnek- przyznaje nigdy nie próbowałem, ale lubie eksperymenty
> - zobaczymy jak smakuje z czosnkiem

Tylko nie przesadź, jak papryka ma łagodny smak (żółtozielona, polna) to
wystarczą 1-2 ząbki, ale jak jest gorzka (zielona) można dać więcej. Ja
też dodaję kostkę, właśnie jak robię lecho z zielonej.

Leszek

1. Data: 2003-07-18 06:09:21

Od: "Artur Z" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.budapeszt.infinity.waw.pl/qchnia/lecso.ht