ziemniaki z mikrofali

1. Data: 2003-07-17 09:59:31

Temat: ziemniaki z mikrofali
Od: "jako" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam pytanko: jak ugotować ziemniaki w mikrofali

-- jako

1. Data: 2003-07-17 11:33:12

Temat: Re: ziemniaki z mikrofali
Od: "Beatka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jako" <j...@n...pl> napisał w wiadomości
> mam pytanko: jak ugotować ziemniaki w mikrofali

ja gotuje w lupinie: przepis na 1 szt: nakluwam widelcem, zawijam w
papierowa serwetke ( w razie gdyby chcialy wybuchnac hehehe) i na ok 2-3
min do mikrofalowki.Jesli wiecej ziemniakow to na dluzej.
pycha z maselkiem
Beatka

1. Data: 2003-07-17 11:57:12

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> papierowa serwetke ( w razie gdyby chcialy wybuchnac hehehe) i na ok 2-3
> min do mikrofalowki.Jesli wiecej ziemniakow to na dluzej.

A na jaką moc nastawiasz?
I solisz dopiero po wyjęciu? W zasadzie nie gotuję w mikrofali, bo przyprawy
nie przechodzą do potraw, ale takiego z folii to bym może zjadła... z
tzatzikami.. Mniam :))

Just one year of love is better than a lifetime alone
[Freddie Mercury]

1. Data: 2003-07-17 12:04:10

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie przechodzą do potraw, ale takiego z folii to bym może zjadła... z

Mam nadzieje, ze nie masz na mysli folii alu - moglabys zniszczyc mikrofalowke.

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2003-07-17 12:51:29

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie ponieważ odgrzewam albo rozmrażam w zasadzie tylko, to zawsze w
jakiś talerzach a'la arcoroc przezroczystych, przyznam się szczerze, że o
gotowaniu w mikrofali nie mam pojęcia.
Może jednak w tej folii wsadzę ziemniaka do piekarnika po prostu :)))

1. Data: 2003-07-17 13:00:04

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-07-17 14:51:29 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Kinga Macyszyn* skreślił te oto słowa:

> Może jednak w tej folii wsadzę ziemniaka do piekarnika po prostu :)))

Przeciez Ania Ci napisała, ze jak wsadzisz folie alu do mikrofalii to
rozwalisz sobei sprzet, ale bedziesz miec za to fajne błyskawice w srodku
;)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

1. Data: 2003-07-17 15:03:55

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przeciez Ania Ci napisała, ze jak wsadzisz folie alu do mikrofalii to
> rozwalisz sobei sprzet, ale bedziesz miec za to fajne błyskawice w srodku
> ;)
Do piekarnika gazowego ;)) Ordynaryjnego ;))
BTW, mój znajomy to i jajko próbował w mikrofali ugotować - zaschnięte
resztki zdrapywał jeszcze przez miesiąc ;)))

PZDR

1. Data: 2003-07-17 15:12:19

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-07-17 17:03:55 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Kinga Macyszyn* skreślił te oto słowa:

> BTW, mój znajomy to i jajko próbował w mikrofali ugotować - zaschnięte
> resztki zdrapywał jeszcze przez miesiąc ;)))

Moja psipsióla sadzone jajko zrobiła w mikrofali. nawet wyszło, ale jak je
wyjeła i nachyliła sie powąchac efekt to zółtko w tym momencie eksplodowało
jej na twarz.
Szczesliwie sie nie poparzyła...

1. Data: 2003-07-17 16:53:06

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 17 Jul 2003 17:03:55 +0200, "Kinga Macyszyn"
<k...@b...gazeta.pl> wrote:

>Do piekarnika gazowego ;)) Ordynaryjnego ;))
>BTW, mój znajomy to i jajko próbowa? w mikrofali ugotowa? - zaschni?te
>resztki zdrapywa? jeszcze przez miesi?c ;)))
>
>PZDR

a moje dzieci, w bardzo mlodym wieku robily sobie jajecznice na
sniaadanie w mikrofali, bardzo dobra im wychodzila

van pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-07-17 21:16:30

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17.07.2003 11:59, Użytkownik jako napisał :

> mam pytanko: jak ugotować ziemniaki w mikrofali

Podaję za poradnikiem dodawanym przez Whirlpool do kuchenek
mikrofalowych (można go też znaleźć w pliku pdf na stronach www.whirlpool.pl

Ziemniaki

Ilość Mikrofale 750W Crisp Czas dochodzenia

250g 4-5 min. 8-10 min. 3-4 min.
400g 5-6 min. 12-14 min. -''-
500g 7-8 min. 15-18 min. -''-
Pociąć na ćwiartki do funkcji mikrofale i na połówki do funkcji Crisp

Ziemniaki w mundurkach - ok. 50g każdy
Ilość Mikrofale 750W Czas dochodzenia
1 4-6 min. 5 min.
2 8-10 min. -''-