jak zrobić tubę/komin :)

21. Data: 2006-11-08 09:35:30

Temat: Re: jak zrobić tubę/komin :)
Od: "se mła" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za pomoc!

22. Data: 2006-11-08 10:23:41

Od: "czeremcha" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

=?ISO-8859-2?B?c2UgbbNh?= <l...@b...pl> napisał(a):

> a powiedz mi - bo mam wra=BFenie, =BFe je=B6li zrobie tak=B1 tub=EA - worek
> to pod brod=B1 b=EAdzie strasznie grubo i "dusz=B1co"
> w ko=F1cu bed=EA mie=E6 pod brod=B1 zwini=EAte 60cm..niby mi=EAkka
w=B3=F3c=
> zka
> ale nie wiem jak si=EA nosi bo nie mia=B3am :)

Miałam kiedyś takie coś tubopodobne, bo miało warkocz upleciony z dzianiny i
przyszyty tak, że całość wyglądało trochę jak u bojownika palestyńskiego
albo u Arafata, że nie wspomnę o koronie cierniowej :-)
Było z cienkiej dzianiny i było kupne :-/
I właśnie sęk w tym, że jeśli zrobisz trochę większy obwód , będziesz pod
szyją miała luźniej, bo komin spłynie niżej. Tak, jak z golfem - ciaśniejszy
się czuje, luźnego - wcale. A w razie dujawicy można sobie pod brodą tunel
skręcić i zapchać pod kurtkę czy płaszcz. Albo spiąć.

Ania

23. Data: 2006-11-08 10:30:34

Od: Lili <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

OK
teraz juz wszystko wiem :)
mam nadzieję ;-)

robię wór na 80 cm, szerszego to już chyba nie potrzebuję ;-)

pozdrawiam i dziękuję Wam za pomoc!!

24. Data: 2006-11-08 13:27:32

Od: " dansmy" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tutaj kilka pomysłów

http://forum.knitting-info.ru/index.php?showtopic=12
014

danusia

25. Data: 2006-11-08 15:19:39

Od: Lili <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 8 Nov 2006 13:27:32 +0000 (UTC), dansmy napisał(a):
> Tutaj kilka pomysłów
>

> http://forum.knitting-info.ru/index.php?showtopic=12
014

> danusia

pierwszy na tej stronie
http://forum.knitting-info.ru/index.php?s=b6cf9b3c5f
2a42d3301808c44dc09761&showtopic=12014&st=10
jest śliczny :)

dużo więcej włóczki potrzeba na takie coś?

26. Data: 2006-11-08 15:26:20

Od: "Elżbieta T." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "se mła"

a powiedz mi - bo mam wrażenie, że jeśli zrobie taką tubę - worek
to pod brodą będzie strasznie grubo i "dusząco"
w końcu bedę mieć pod brodą zwinięte 60cm..niby miękka włóczka
ale nie wiem jak się nosi bo nie miałam :)

Nie wiem do kogo pytanie, ale odpowiem:))
Mi nie przeszkadza, tuba ma 66 cm w obwodzie, a szyja duzo mniej, nic mnie
nie uciska, nadmiar długości zwija sie miękko (dlatego ścieg pończoszniczy)
i wygląda jak luźny golf, dodam, że uwielbiam golfy :))

E.

27. Data: 2006-11-08 17:23:59

Od: Lili <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie uciska, nadmiar długości zwija sie miękko (dlatego ścieg pończoszniczy)
> i wygląda jak luźny golf, dodam, że uwielbiam golfy :))

a co to ścieg pończoszniczy?:)

ja robię same prawe
potem same lewe
znowu rządek prawych
potem lewych
etc :)

[nie jestem obeznana w "druciarstwie"]

;-)

28. Data: 2006-11-08 18:43:29

Od: "Elżbieta T." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lili" <

> a co to ścieg pończoszniczy?:)
>
> ja robię same prawe
> potem same lewe
> znowu rządek prawych
> potem lewych

To właśnie ścieg pończoszniczy:), inaczej dżersej, ale ponieważ robiłam na
drucie z żyłką, więc tylko prawe, wychodzi właśnie dżersej.

E.

29. Data: 2006-11-12 21:38:38

Temat: Odp: jak zrobić tubę/komin :)
Od: "Iska" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

takie cos to najlepiej sie spisuje przy koku i szpilkach do niego wpinanycjh

Użytkownik se mła <l...@b...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:1...@k...googlegr
oups.com...
t...@g...pl napisał(a):

> http://wszystkozwloczki.webpark.pl/komplet_Alpina_th
umb.jpg
> A zobacz, co robiła zdzid :) Może zapinanie rozwiąże problem?

to na szyję fajne. tylko żeby się tak na głowę naciągnęło....
da się chyba, cooo??

[xxx] owoce, szukam schematów
[szycie] pomóżcie laikowi
Skarbczyk
Poszukuję hiszpańskiej instrukcji do szydełka
Golf rozpinany