jaka zima?

51. Data: 2006-12-09 16:06:29

Temat: Re: jaka zima?
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
news:okndj9vphohc$.1afnefbbto8s2.dlg@40tude.net...

> Na południu jest ciepło, bardzo ciepło.
> Nie wiem ile stopni było w południe ale w tej chwilli jest (prawie 17-sta)
> jest 14 stopni - z oknem ciemno. Ale wieje halny i to wróży rychłą zmainę
> pogody.
> Generalnie wszystko co żywe głupieje. Nad ranem ptaki świergoliły jak
> wiosną. Między innymi zauważyłam dzisiaj kwitnącą brzozę. Znaczy soki
> krążą. A złotolin normalnie liście wypuścił.

U mnie (też południe) złotlin liści jeszcze nie stracił, za to wyraźnie
wypuszcza kolorowa barbula. Pojawił się też czosnek multibulbosum i coś
niezidentyfikowanego cebulowego (być może siewki tulipanów). Reszta na razie
pod ziemią, ale też było +15:-( Aha, i Armeria elongata zaczyna kwitnąć.

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

52. Data: 2006-12-09 16:11:26

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 9 Dec 2006 17:06:29 +0100, Basia Kulesz napisał(a):

> Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

A złotolin normalnie liście wypuścił.

> U mnie (też południe) złotlin liści jeszcze nie stracił, za to wyraźnie
> wypuszcza kolorowa barbula.

Typowego złotolinu nie oglądałam, liście puścił ten kurdupel Picta?
Barbula to nie, ale perowskia owszem...

Pozdrawiam,
Marta
--
http://tabaza.sapijaszko.net/

53. Data: 2006-12-09 20:19:07

Temat: Re: jaka zima? (OT)
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@n...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> To i tak zaszyt Cię 'kopnął' bo ja go w ogóle nie widziałam. Nie wiem co
> się dzieje z tymi postami .... szlag mnie trafia :((

Coraz ciekawiej. Wczoraj lub przedwczoraj np. widziałam post Kasi, ale jako
"już niedostępny na serwerze", myślałam, że po prostu wycofany, naturalnie
przeczytać się już nie dało. Co to za genialny serwer?

Pozdrawiam, Basia.

54. Data: 2006-12-09 20:25:46

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 9 Dec 2006 21:19:07 +0100, Basia Kulesz napisał(a):

> Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@n...pl> napisał w wiadomości

Heh, faktycznie.
Tego zobaczyłam, bo go Basia wywlokła:)

Pozdrawiam,
Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

55. Data: 2006-12-09 20:51:25

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I jeszcz raz ja. Chyba jestem duchem bo tu
> http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,48200.html?group=pl
.rec.ogrody wcale mnie
> nie ma. Przynajmiej w ostanich wątkach :((
> Szlag !!!

Ależ Kasiu. Nie szlag, tylko tepsa:-)

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

56. Data: 2006-12-09 22:26:03

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Szczę?niak napisał:

> To ja jutro sieje koperek.

Zielony koperek pomiędzy różnymi badylami mam :-)
I rukolę, i kolendrę...
Posieję pietruszkę.

Pozdrawiam, Barbara

57. Data: 2006-12-10 14:57:56

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ależ Kasiu. Nie szlag, tylko tepsa:-)
>
> Pozdrawiam, Basia.

A może to nie tepsa, tylko data w moim kompterze? Własnie zauważyłam, że wg
mojego komputerka mamy dziś 10 listopada :)))

Pozdrawiam
Kaśka

58. Data: 2006-12-10 15:26:48

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> A może to nie tepsa, tylko data w moim kompterze? Własnie zauważyłam, że
wg
> mojego komputerka mamy dziś 10 listopada :)))

I nikt Ci tego nie wypomniał? to prawdziwy cud!

Pozdrawiam, Basia.

59. Data: 2006-12-10 15:39:49

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 Dec 2006 15:57:56 +0100, Katarzyna Tkaczyk napisał(a):

> A może to nie tepsa, tylko data w moim kompterze? Własnie zauważyłam, że wg
> mojego komputerka mamy dziś 10 listopada :)))

No tak...to wiele wyjaśnia przynajmniej u mnie.
Dialog ściągał mi Twoje posty (bo nieprzeczytane) a jak zaznaczyłam, że
przeczytane to z czysytm sumieniem usuwał bo starsze niż 10 dni (tak mam go
ustawionego).

Pozdrawiam
Marta
--