jaki domofon

1. Data: 2010-11-20 12:36:46

Temat: jaki domofon
Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Poszukuje domofonu spełniajacego nastepujace wymagania:
- 2 słuchawki do odbioru na dole i górze domu z mozliwościa wyłączenia
chwilowo dzwieku w jednej z nich ( jednorodzinny)
- jesli domofon dwurodzinny to czy jest mozliwość do jednej rodziny dodać
drugą słuchawkę
- chyba lepiej wybrac te bez zasilacza wtedy ładniej to wygląda na ścianie a
w skrzynce przy bramie mam miejsce na zasilanie
- czy wybierać te firmowe czy najtańszy? :)
możecie coś polecić?