jaki gatunek ziemniakow uwazacie za najlepszy?

1. Data: 2005-08-25 15:26:01

Temat: jaki gatunek ziemniakow uwazacie za najlepszy?
Od: "Tomasz" <t...@o...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mi ogolnie bardziej smakuja zolte ziemniaki np.orliki.Prosze o wypowiedzi w
tej kwestii

2. Data: 2005-08-25 15:46:50

Od: Konrad Kosmowski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

*** Tomasz <t...@o...vectranet.pl>:

> Mi ogolnie bardziej smakuja zolte ziemniaki np.orliki.Prosze o
> wypowiedzi w tej kwestii

Amerykany z grila, pieczone w folii z wbitym wielkim gwoździem, podawane
rozkrojone na pól z serkiem czosnkowym w środku.

--
+ .-. .
Pozdrawiam, . * ) )

3. Data: 2005-08-25 15:47:25

Od: Konrad Kosmowski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

*** Tomasz <t...@o...vectranet.pl>:

> Mi ogolnie bardziej smakuja zolte ziemniaki np.orliki.Prosze o
> wypowiedzi w tej kwestii

Ew. młode (drobinki - im mniejsze tym lepiej) podgotowane i obsmażone na
oliwie z czosnkiem. :P~

--
+ .-. .
Pozdrawiam, . * ) )

4. Data: 2005-08-25 18:38:06

Od: "Fishman" <d...@w...to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <k...@g...com> napisał w wiadomości

> Amerykany z grila, pieczone w folii z wbitym wielkim gwoździem, podawane
> rozkrojone na pól z serkiem czosnkowym w środku.

A dlaczemu z gwoździem? Żeby się ciepło dostało do środka? A ten gwóźdź to
"normalny" czy jakiś szpeczialisztyczny? ;)

Fishman

5. Data: 2005-08-25 18:47:45

Od: Konrad Kosmowski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

*** Fishman <d...@w...to.poczta.onet.pl>:

> A dlaczemu z gwoździem?

Bo tak robią kowboje. ;)

> Żeby się ciepło dostało do środka?

Możliwe, nie wiem kowboje wiedzą.

> A ten gwóźdź to "normalny" czy jakiś szpeczialisztyczny? ;)

Kowbojski. ;]

--
+ .-. .
Pozdrawiam, . * ) )

6. Data: 2005-08-25 20:15:46

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <t...@o...vectranet.pl> napisał w wiadomości

> Mi ogolnie bardziej smakuja zolte ziemniaki np.orliki.Prosze o wypowiedzi
> tej kwestii

Kupuje sporadycznie ziemniaki, i takze gustuje w zoltych. Jeszcze pare lat
wstecz byla to Bryza, Irga... Teraz nawet rzadko kiedy sprzedawcy znaja
nazwy ziemniakow - jest tak duzo odmian. I najczesciej biore na wyglad...,
albo na slowo sprzedawcy, ze napewno dobre (z tym to roznie bywa).

Iwona
// Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / /
Cyceron

7. Data: 2005-08-25 21:26:47

Od: "Fishman" <d...@w...to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo tak robią kowboje. ;)

> Możliwe, nie wiem kowboje wiedzą.

> Kowbojski. ;]

Kurna! Skąd ja mam wziąść kowboja, skoro tu już nawet krów prawie nie ma?

Fishman

8. Data: 2005-08-26 07:35:12

Od: "...Magda..." <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <t...@o...vectranet.pl> napisał w wiadomości

> Prosze o wypowiedzi w
> tej kwestii

A jak sie nazywaja takie ziemniaki z bialym i bardzo kruchym po ugotowaniu
miazszem? Takie malo kleiste, a pyszne i puszyste? Ja takie lubie
najbardziej :)
Pzdr. Magda

9. Data: 2005-08-26 11:39:07

Od: Konrad Kosmowski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

*** Iwona_s <i...@t...pl>:

> [...]
> znaja nazwy ziemniakow - jest tak duzo odmian. I najczesciej biore na
> wyglad..., albo na slowo sprzedawcy, ze napewno dobre (z tym to roznie

To gdzie Ty kupujesz? U mnie na bazarku doskonale się znają, na jednym
straganie to w ogóle typ ma (niestety wszystko drożej) takie specjały
jak pomidory zapylane przez trzmiele (zupełnie inaczej smakują, również
wyglądają lepiej), a co do ziemniaków to niektórzy w ogóle mają stoiska
gdzie są tylko ziemniaki, np. w 8 odmianach i dwóch rocznikach. ;)

--
+ .-. .
Pozdrawiam, . * ) )

10. Data: 2005-08-26 12:09:23

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <k...@g...com> napisał w wiadomości

> To gdzie Ty kupujesz?

... w Polsce...

Iwona
// Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / /
Cyceron

Ceramika z Boleslawca w Warszawie - gdzie?
Prodiż - czym zastąpić
krytyka na kuchenych stolach
Luzowanie drobiu (pozbycie się kosci)
Dylemat-kt.robot kuchenny wg Was wybrać ??