Ceramika z Boleslawca w Warszawie - gdzie?

1. Data: 2005-08-25 14:11:48

Temat: Ceramika z Boleslawca w Warszawie - gdzie?
Od: "Ewa" <e...@g...ihateunwantedmail.cjb.net> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Szukamy z moja mama pewnego konkretnego ceramicznego kompleciku. Widzialysmy
taki w sklepie przy Wilanowie, ale troche drogi. Sklep na Senatorskiej nie
ma tego wzoru. Czy moglibyscie mi poradzic, gdzie jeszcze mozna te ceramike
w Warszawie znalezc? Sprawa dosyc pilna, bo mama w sobote wraca do
Holandii...

Dziekuje z góry!

Ewa

2. Data: 2005-08-25 14:34:11

Temat: Re: Ceramika z Boleslawca w Warszawie - gdzie?
Od: "puchatki" <p...@k...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ma tego wzoru. Czy moglibyscie mi poradzic, gdzie jeszcze mozna te
> ceramike w Warszawie znalezc? Sprawa dosyc pilna, bo mama w sobote wraca

Jak wraca do Holandii to moze jada wlasnie przez Bolesławiec tam tego
pelno.
Ale pewnie jak z Warszawy to inna trasa?

3. Data: 2005-08-25 15:13:26

Od: "maf" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa" <e...@g...ihateunwantedmail.cjb.net> wrote in message
> Witam!
>
> Szukamy z moja mama pewnego konkretnego ceramicznego kompleciku.
Witam
http://www.ceramicboleslawiec.com.pl/index.php?dzid=
35&did=76
"Warszawa, ul. Prosta 2/14
Tel. +48 (22) 624 84 08
Czynny: poniedziałek-piątek od 10.00 do 18.00,
w soboty od 9.00 do 15.00"
Pozdrawiam
MarekF

Prodiż - czym zastąpić
krytyka na kuchenych stolach
Luzowanie drobiu (pozbycie się kosci)
Dylemat-kt.robot kuchenny wg Was wybrać ??
Firma Optimum