niekonwencjonalne smaki

1. Data: 2005-08-25 20:16:56

Temat: niekonwencjonalne smaki
Od: "mistrzu" <m...@s...wsinf.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
Gdzie znajde przepisy na jakies dziwne polaczenia typu czekolada z serem
plesniowym sledzie z miodem ?
na Discovery widzielem kiedys program i tam tlumaczyli dlaczego tak różne
skladniki razem wspaniale smakują.
najlepiej jakies proste :) typu kanapka tylko prosze sie nie smiac

ale napisalem niechlujnie :)

peace

2. Data: 2005-08-26 00:07:47

Temat: Re: niekonwencjonalne smaki
Od: "Fishman" <d...@w...to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mistrzu" <m...@s...wsinf.edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> skladniki razem wspaniale smakują.
> najlepiej jakies proste :) typu kanapka tylko prosze sie nie smiac

Chleb z wodą i cukrem ;)
Musztarda z miodem :D
Schab ze śliwkami.
Jest tego od cholery i jeszcze trochę ;)

Fishman

3. Data: 2005-08-26 06:14:27

Od: Kamil Raczynski <r...@r...yupe.net> szukaj wiadomości tego autora

"mistrzu" <m...@s...wsinf.edu.pl> nakibordził(a):

> witam
> Gdzie znajde przepisy na jakies dziwne polaczenia typu czekolada z serem
> plesniowym sledzie z miodem ?
Napisz do grupowego jacentego. On zdaje się pisał o wspaniałym śledziu w
kruchym cieście i czekoladzie. Albo: "Lubię na
ciepło oliwę z octem przyprawioną chili i imbirem a na wierzchu bita
śmietana z rodzynkami i 1 szt. agrestu;))"

> ale napisalem niechlujnie :)
To trzeba było poprawić :o)

--
Kamil 'Raczek' Raczyński
Co Usenetowicz wiedzieć powinien: http://evil.pl/pip/

4. Data: 2005-08-26 08:19:21

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mistrzu" wrote in message news:del908$qo3$1@nemesis.news.tpi.pl...
| witam
| Gdzie znajde przepisy na jakies dziwne polaczenia typu czekolada z serem
| plesniowym sledzie z miodem ?
<...>

Nie wiem, gdzie znajdziesz przepisy... ale z własnego doświadczenia polecam
świeży ogórek z płynnym miodem - najlepiej smakuje dopiero urwany ogórek z
dopiero wyjętym z ula miodem i oczywiście w piękny słoneczny dzień :)

Na Ukrainie jest znana słonina w czekoladzie:
http://www.cooking-book.ru/library/national/ukraina/
saloshoko.shtml
a pomyśleć, że tak z kilkanaście lat temu to był tylko dowcip z kabaretów -
"Co to jest ukraiński snickers? Słonina w czekoladzie" ;))

Bożenka z Wilna :-)
słoneczna miodzio dziewczyna
http://kuchenna.host.sk

5. Data: 2005-08-26 08:25:55

Od: Kayka <k...@z...kis.p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

mistrzu napisał(a):
> witam
> Gdzie znajde przepisy na jakies dziwne polaczenia typu czekolada z serem
> plesniowym sledzie z miodem ?

Wieczorem pomęczę ojca TŻ i może zdradzi mi swój przepis na genialne
śledzie w miodzie z rodzynkami i kardamonem :)

Pozdrawiam
Kayka

6. Data: 2005-08-26 08:54:14

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bozena napisał(a):

> Nie wiem, gdzie znajdziesz przepisy... ale z własnego doświadczenia polecam
> świeży ogórek z płynnym miodem

Truskawki z pieprzem - ale tylko swiezo zmielonym, a nawet bardziej
pokruszonym niz drobno zmielonym.

th

7. Data: 2005-08-26 09:35:51

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> Truskawki z pieprzem - ale tylko swiezo zmielonym, a nawet bardziej
> pokruszonym niz drobno zmielonym.

Jak najbardziej a jeszcze dodatkowo kropelka octu balsamicznego...

choc moze szampan byłby do truskawek bardziej na miejscu..

a co do ogórka i miodu to jest to tradycyjna rosyjska zakaska do wódeczki
tyle ze oni miód dodaja do kiszonego ogóreczka no i na kromce ciemnego
chleba
sie to konsumuje..

M.

8. Data: 2005-08-26 10:38:38

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciepło oliwę z octem przyprawioną chili i imbirem a na wierzchu bita
> śmietana z rodzynkami i 1 szt. agrestu;))"

Przepis na śledzia w czekoladzie mam na twardym dysku, podać? :) Może mi
ktoś wreszcie powie jak to smakuje, bo sama spróbować jakoś nie mam odwagi
:)

--
KingAM

'just one year of love is better than a lifetime alone'
[Freddie Mercury]

9. Data: 2005-08-26 11:19:20

Od: "maciej" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś pisałem tu na grupie o śledziach z miodem, rodzynkami, śliwka suszaną
i z czosnkiem, ale zostałem bardzo mocno zjechany bo jak to ryba na słodko.
Ale cóż już więcej takich przpisów nie podaje, bo są tu tacy dziwacy.

--
Maciek

10. Data: 2005-08-26 11:41:18

Od: Konrad Kosmowski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

*** mistrzu <m...@s...wsinf.edu.pl>:

> [...]
> program i tam tlumaczyli dlaczego tak różne skladniki razem wspaniale
> smakują. najlepiej jakies proste :) typu kanapka tylko prosze sie nie

Mnie zawsze zastanawiały:

Kanapki z serem żółtym i drzemem truskawkowym.
Kanapki z serem żółtym i szprotem w oleju.

(Tak widziałem - ludzie to jedzą)

Albo batonik Snickers czy Mars w panierce smażony na głębokim oleju. ;>

--
+ .-. .
Pozdrawiam, . * ) )

jaki gatunek ziemniakow uwazacie za najlepszy?
Ceramika z Boleslawca w Warszawie - gdzie?
Prodiż - czym zastąpić
krytyka na kuchenych stolach
Luzowanie drobiu (pozbycie się kosci)