jaki polecacie nawoz na trawnik

31. Data: 2018-03-19 13:39:20

Temat: Re: jaki polecacie nawoz na trawnik
Od: e...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 8 maja 2007 22:25:35 UTC+2 użytkownik ed napisał:
> z gory dziekuje za porady
> chodzi mi o nawoz dostepny w sprzdazy w duzych opakowaniach a nie po kilo
> lub piec bo mam trawnika 60 arow i zbanrutowal bym kupujac malutkie
> opakowania "niby" specjalnego nawozu do trawnikow

Polecam nawóz vila yara do trawnika Pro complex. Występuje w opakowaniach 25kg i
wystarcza na 1250m2. Zazwyczaj go kupuję i jest ok.

32. Data: 2018-03-19 14:23:07

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-19 13:39, e...@g...com pisze:

> Polecam nawóz...

Ty e...@g...com, zrobiłaś wykopalisko sprzed jedenastu
laty po to tylko, by zamieścić tu swoją gównianą, czyli nawozową
reklamę? Wstydź się, e...@g...com. Dobrze skopiowałem Twój
adres - e...@g...com? No to dobrze, e...@g...com.
Polecam Cię - e...@g...com - botom.

--
collie

33. Data: 2018-03-19 15:13:23

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

collie pisze:

> Ty e...@g...com, zrobiłaś wykopalisko sprzed jedenastu
> laty po to tylko, by zamieścić tu swoją gównianą, czyli nawozową
> [...]

W sobotę chodziłem trochę po ogrodzie. Mróz, ale słońce grzeje mocno,
śnieg wytapia wokół drzew i wszystkiego, co ponad ten śnieg wystaje.
Uniosłem kłodę, która od wielu lat leży opodal świerków. Spod spodu
też wylazło robactwo. Wiosna idzie.

--
Jarek

34. Data: 2018-03-19 16:57:49

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W sobotę chodziłem trochę po ogrodzie. Mróz, ale słońce grzeje mocno,
> śnieg wytapia wokół drzew i wszystkiego, co ponad ten śnieg wystaje.

I u mnie - co ponad ten śnieg wystaje. Ale już nie wszystko wystaje.
Jakoś mnie nie zastanowiło, że jeden pies - czyli suka - akurat ten
bez futra, tak chętnie zostaje w ogrodzie, gdy pozostałe - w futrach
jak ta lala - pędem do domu zasuwają, gdy mróz tam. Teraz patrzę -
co ja paczę! - borówka amerykańska, agrest biały i kolorowy, takież
porzeczki równo przy ziemi zasieczone. Suczymi siekaczami. Widać psom
też odbija na przedwiośniu, gdy mróz trzyma, bo ta zaraza nigdy dotąd
takiej masakry w ogrodzie nie zrobiła. Funkcjonuje potoczne - "wredna
suka". I coś w tym jest, bo samcom takie rzeczy nie przychodzą do głowy.

--
collie

35. Data: 2018-03-19 20:09:45

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-19 o 16:57, collie pisze:

> Funkcjonuje potoczne - "wredna suka". I coś w tym jest,

Czyżbyś polubił bardziej faunę niż florę.
Może czas zmienić nick.

36. Data: 2018-03-19 20:34:15

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-19 o 20:09, t-1 pisze:

> Czyżbyś polubił bardziej faunę niż florę.
> Może czas zmienić nick.

Oczywiście florę niż faunę.
Błąd z szybkości i typowego określenia fauna i flora.

37. Data: 2018-03-20 16:00:51

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-19 20:34, t-1 pisze:

> Oczywiście florę niż faunę.
> Błąd z szybkości i typowego określenia fauna i flora.

Nie tłumacz się, bo i tak nic z tego nie rozumiesz.
Gdybyś miał psa (fauna) a nie tylko prymulkę (flora)
na parapecie, może nauczyłbyś się od tej fauny jak
kochać bezwarunkowo. A flora, cóż - umiera stojąc.
Taki już jej psi los.

--
collie

38. Data: 2018-03-20 18:27:11

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka. Zaciekawiła mnie reklama innowacyjnego nawozu do trawników pod
wyjątkowo długą nazwa Florovit pro natura mikroflora 3 w 1. Wedłg producenta
(Grupa Inco) nawóz zawiera naturalne substancje organiczne i składniki
mineralne oraz mikroorganizmy glebowe.
Pozdrawiam nowatorsko Ja...cki

---
Avast.

39. Data: 2018-03-20 20:00:39

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Dirko napisał:

> [...]
> Wedłg producenta (Grupa Inco) nawóz zawiera naturalne substancje
> organiczne i składniki mineralne oraz mikroorganizmy glebowe.

Moja ciekawość wzbudzona tą informacją zawiodła mnie aż do karty
katalogowej produktu:

Środki ostrożności w zakresie ochrony środowiska:
Nie dopuścić do skażenia wód gruntowych i powierzchniowych,
cieków wodnych, gleby, kanalizacji.

No i jak tym panie mam glebę nawozić? Ostrożnie, to wiem, ale czy
sama ostrożność wystarczy?

> Pozdrawiam nowatorsko Ja...cki

Fakt, nowatorskie podejście do nawożenia. A już myślałem, że w tej
dziedzinie nic mnie nie zaskoczy.

--
Jarek

40. Data: 2018-03-20 20:24:18

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i jak tym panie mam glebę nawozić?

Normalnie, jak to na POD-ach i ROD-ach - dodać Roundupa
a potem siać, siać, alleluja i do przodu!

--
collie

Piwonie drzewiaste
Basenowo