jaki polecacie nawoz na trawnik

1. Data: 2007-05-08 20:25:35

Temat: jaki polecacie nawoz na trawnik
Od: "ed" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

z gory dziekuje za porady
chodzi mi o nawoz dostepny w sprzdazy w duzych opakowaniach a nie po kilo
lub piec bo mam trawnika 60 arow i zbanrutowal bym kupujac malutkie
opakowania "niby" specjalnego nawozu do trawnikow

2. Data: 2007-05-08 21:33:39

Temat: Re: jaki polecacie nawoz na trawnik
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:f1qmdb$aue$1@atlantis.news.tpi.pl ed <e...@w...pl>
napisał(a):

> chodzi mi o nawoz dostepny w sprzdazy w duzych opakowaniach a nie po
> kilo lub piec bo mam trawnika 60 arow i zbanrutowal bym kupujac
> malutkie opakowania "niby" specjalnego nawozu do trawnikow

Hejka. Teraz po każdym koszeniu mozesz sypnąć saletrę amonową a jesienią
zastosuj jakiś nawóz fosforowo-potasowy, np, którąś polifoskę a wczesną
wiosną po zejściu śniegu wapno magnezowe. Ewentualnie teraz można nawieźć
polifoską z 15% zawartością azotu a jesienią wapnem. Można te nawozy kupić w
workach po 50 kg w najbliższej wiosce. Pojedź i się zorientuj co mają na
składzie, bo wybór bywa duży. :-)
Pozdrawiam hurtowo Ja...cki

3. Data: 2007-05-09 15:42:38

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:f1rq7a$p33$1@atlantis.news.tpi.pl Cezary
<5...@a...pl> napisał(a):

> polifoska od wczesnej wiosny do konca sierpnia 50 kg za 50-70 zl

Hejka. Polifoska występuje w co najmniej kilku rodzajach różniących sie
zawartością składników. Może lepiej napisz, o którą Ci chodzi.
Pozdrawiam precyzująco Ja...cki

4. Data: 2007-05-10 06:35:49

Od: "Cezary" <5...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2007-05-10 07:09:08

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Cezary" <5...@a...pl> wrote in message

> Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości

> Witam
> najczesciej stosuje Polifoska 8 NPK(S) 8-24-24-(9)
> za worek 50 kg place do 70 zlp
>
> Pozdrawiam

Przynajmniej raz zastosuj z mikroelementami - nasze gleby są nie tylko
kwaśne (w większości), ale nie mają prawie wcale magnezu. Odradzam
stosowanie wapna magnezowego - hutniczgo - zawiera metale ciężkie, zwłaszcza
gdy isnieje mozliwość, że trawnik w przyszłosci może zamienić się w uprawy
roślin jadalnych, lub gdy jest na skłonie i część tego moze spływac z wodą
na pola uprawne.

6. Data: 2007-05-10 07:48:13

Od: "PabloGT" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lub piec bo mam trawnika 60 arow i zbanrutowal bym kupujac malutkie
> opakowania "niby" specjalnego nawozu do trawnikow

Polecam nawóz Yara MILA dawny "hydrokomplex partner"
Ma mikroelementy co jest w trawniku bardzo ważne.
Kosztuje ook 45zl 25 kg
na 60ar proponuje wysiać 4 worki a trawa bedzie ładniejsza jak na boisku
mundialowym.

pozdarwiam

PabloGT

7. Data: 2007-05-10 10:26:14

Od: "kryluta" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Witam A ja w ubiegłym roku zrobiłam doświadczenie z mocznikiem. Do węża,
którym podlewam założyłam pojemnik -końcówkę do nawożenia, nasypałam

Pozdrawiam serdecznie

=KryLuTa=

8. Data: 2007-05-10 14:05:53

Od: "AdamŚ" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

JA stosuję Sierrablen 20 kg (rewelacja) (opis ze strony producenta:
Granulowany nawóz w otoczce z naturalnej żywicy.
Stosuje się do intensywnie użytkowanych powierzchni trawiastych koszonych >
30mm wysokość źdźbła trawy.
Dawkowanie 3-5 kg na 100 m2

Działanie 5-6 miesięcy przy średniej temperaturze 21°C)

Polecam!!!

9. Data: 2007-05-11 06:47:18

Od: "Cezary" <5...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2007-05-11 13:55:36

Od: "janek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> [...]
> roślin jadalnych, lub gdy jest na skłonie i część tego moze spływac z wodą

Mam świeżutki trwanik (4 tygodnie) trawka ok 5 cm, rzadka.
Czy jest jakaś przystawka do węża by rozpuścić nawóz razem z wodą i nawozić
podczas podlewania?
Czy można te nawozy stosować do tak młodej trawy?
No i jak często można/trzeba nawozić trawnik?

Pozdrawiam,
Janek

Piwonie drzewiaste
Basenowo