kaczka z marchewką

1. Data: 2001-01-16 14:34:24

Temat: kaczka z marchewką
Od: "wacek" <t...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kilka dni temu skompilowałem dwa przepisy podane na liscie. Nadzienie z
indyka pieczonego z owocami + zalewa z miodu i cytryny. Użyłem kurczaka i
było Ok. No i teraz wpadłem w amok faszerowania. Pomyślałem o takiej
kombinacji: kaczka + w.w. zalewa + nadzienie z grubo szatkowanej marchewki z
bakaliami i cytryną. Powinno być chyba ok. Może mi ktoś poradzić jakie
dodać przyprawy do nadzienia bo poza kary i pieprzem mam blade pojęcie
oprzyprawach. I jak długo piecze sie taką nadziewana kaczkę? I może jeszcze
jakieś sposoby by była chrupiąca na wierzchu?

--
Uzdrawiam WCk

1. Data: 2001-01-16 14:50:34

Temat: Re: kaczka z marchewką
Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

>I może jeszcze
> jakieś sposoby by była chrupiąca na wierzchu?
>
> --
> Uzdrawiam WCk

moze jak z bakaliami to posmaruj ja miedkiem?:)
pozdry Monika

1. Data: 2001-01-17 09:10:06

Temat: Odp: kaczka z marchewką
Od: "wacek" <t...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> napisał w wiadomości

> moze jak z bakaliami to posmaruj ja miedkiem?:)
> pozdry Monika

Taki mam zamiar:)

--
Uzdrawiam WCk

RE: Zimowe jedzenie/Fasola z wieprzowina
razowiec na krzanowych liściach
Technologie produkcji
kulki serowe
Jak zrobić dobry bogracz???