kapusta, a właściwie resztki

1. Data: 2001-01-21 18:50:06

Temat: kapusta, a właściwie resztki
Od: "Ula" <k...@d...ds2.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam małą rodzinkę, więc nawet z małej kapustki wychodzi mi sporo
gołąbków ( które właśnie zrobiłam ) i jeszcze całkiem sporo kapusty zostaje.
Tak sobie pomyślałam o zasmażanej kapuście, sprawdziłam nawet przepis w
książce kucharskiej, ale jakoś do mnie nie przemawia.
Może znacie wypróbowany i pyszny przepis na takową?
Pozdrowionka
Urszula

1. Data: 2001-01-22 09:58:03

Temat: Re: kapusta, a właściwie resztki
Od: "batory" <A...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ula <k...@d...ds2.pg.gda.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:94fc0q$hga$...@s...pg.gda.pl...
> [...]
> książce kucharskiej, ale jakoś do mnie nie przemawia.
> Może znacie wypróbowany i pyszny przepis na takową?

Pół główki kapusty (takiej nie za wielkiej) uszatkować z jedną średnią
cebulą. Wymieszać z garścią soli i rozłożyć np. na stolnicy na jakieś pól
godziny (ma w tym czasie zwiędnąć i puścic sok). Zagotować wody tyle, aby
ledwo przykrywała kapustę. Kapustę dobrze odcisnąc i wrzucić do wrzątku.
Gotować do miękości. Przyprawić octem i cukrem (łyżka octu, czubata łyżka
cukru). I teraz: 3-4 łyżki oleju wymieszać z mąką (ma być gęstawe), dodać do
kapusty i zagotować, ale jest to wersja dietetyczna, bo najlepsza jest
niestety ze słoninką: słoninkę stopić, zrobić zasmażkę, wrzucić to wszystko
do kapustki wraz ze skwarkami, zagotować. Pozdrawiam - Agnieszka.

1. Data: 2001-01-25 07:46:29

Od: "Joanna" <j...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kapuste poszatkowac, dodac pokrojone kwasne jablka, posolic, dolac wody i
gotowac do miekkosci.
Na koniec zasmazka jasna, troche cukru, w razie potrzeby uzupelniac wode -
powinna byc zawiesista.

--
Joanna
J...@e...pl

> [...]
> książce kucharskiej, ale jakoś do mnie nie przemawia.
> Może znacie wypróbowany i pyszny przepis na takową?

Domowa produkcja sera
Re: pyszne kurki w srodku zimy...
Re: pyszne kurki w srodku zimy...
Re: pyszne kurki w srodku zimy...