kartofle

1. Data: 2004-06-18 21:28:27

Temat: Re: kartofle
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 18 Jun 2004 14:10:54 +0200, "Wlodzimierz Macewicz"
<w...@i...pw.edu.pl> wrote:

>ale one i do jedzenia sie nie nadaja
>

>pozdrawiam
>WM

pewnie nie jadles Jersey Royals......

trys, co go nie stac by klupowac te kartofle za czesto, a i tak
sa krotko

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-06-19 09:38:51

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja też wyrodek jakiś mazowiecki jestem, tylko bym te żółte jadła. A na
targu
> tylko irga biała sypka, oszaleć można :)

w tym roku nie widzialem sypkiej irgi!

mysle ze to smaki mlodosci maja wplyw na upodobania. Moja babcia
zawsze miala wlasne ziemniaki i byly to wlasnie sypkie maczyste poodawane w
calosci
i DOBRZE odparowane. Dla swin byly wlasnie zolte ,,od chlopa''. Natomiast
moja tesciowa
nie kupuje innych jak zolte i podaje je jako ,,deptane''.

pozdrawiam WM

1. Data: 2004-06-19 09:40:28

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pewnie nie jadles Jersey Royals......
>
> trys, co go nie stac by klupowac te kartofle za czesto, a i tak
> sa krotko

nie nie jadlem, a gdzie to mozna kupic??
mysle jednak ze z Nowej Zelandii nmie warto sprowadzac mniej niz kontener,
a tyl to troche dla mnie za duzo ;-)

pozdrawiam WM

1. Data: 2004-06-19 09:53:10

Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:cb121s$hog$1@julia.coi.pw.edu.pl...

> targu
>

> w tym roku nie widzialem sypkiej irgi!

Będzie. Stara jest sypka.

> [...]
> moja tesciowa
> nie kupuje innych jak zolte i podaje je jako ,,deptane''.

Otóż to :) Co kraj to obyczaj :) Pod Brodnicą żółte najlepsze, a białe to
dla świń - a z jaką pogardą o tych białych mówia :)
Pozdrawiam, Agata (z opcji żółtej :) )

1. Data: 2004-06-19 11:37:08

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 19 Jun 2004 11:40:28 +0200, "Wlodzimierz Macewicz"
<w...@i...pw.edu.pl> wrote:

>nie nie jadlem, a gdzie to mozna kupic??

>pozdrawiam WM

W Wielkiej Brytanii...jak sama nazwa wskazuje rosna na Jersey,
wyrywanie i przemycanie roslinek do Anglii jest karalne nawet
wiezieniem, z reszta raczej nie chca rosnac gdzie indziej. sa to
mlode kartofle dostepne przez bardzo krotki sezon, okropnie
drogie (woreczek dla 3 osob kosztuje ok...zaraz niech
przelicze...miedzy 15 a 20 zlotych).....sa wyjatkowo smaczne.

trys, co nie musi kontenerow z Nowej Zelandii pelnych kartofli
miec
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-06-19 12:33:54

Od: "Katalizator" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na "Mazowsu" jest taka opinia, że ziemniak to musi być biały i sypki, bo
> inaczej to jest niedobry :)
przez 27 lat mieszkania na mazowszu nigdy takiej opinii nie slyszalem, ale u
mnie w domu ziemniaki dzieli sie na: dobre, niedobre i zmarzniete, zgnile,
stare, młode
--
PozdKa

1. Data: 2004-06-19 14:50:06

Od: a...@i...org szukaj wiadomości tego autora

>pewnie nie jadles Jersey Royals......

>K.T. - starannie opakowana

Najlepsze sa bryzgane...
lol

Art(Gruby)

"And no one sings me lullabies
And no one makes me close my eyes
So I throw the windows wide "

;-))))

1. Data: 2004-06-20 08:04:58

Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katalizator" <d...@p...pl> napisał w wiadomości

> przez 27 lat mieszkania na mazowszu nigdy takiej opinii nie slyszalem, ale
> mnie w domu ziemniaki dzieli sie na: dobre, niedobre i zmarzniete, zgnile,
> stare, młode

Świadczy to o całkowitej ignorancji w temacie ziemniak :)
Pozdrawiam, A.

jak mrozic warzywa?
Barszczyk czerwony HORTEXu
korpusy sałatkowe