kasza jaglana

1. Data: 2000-04-22 20:30:47

Temat: kasza jaglana
Od: "Fifula" <f...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja zona pilnie potrzebuje porady jak dobrze ugotowac kasze jaglana.
Dotychczas wychodzila jej rozgotowana z wierzchu, a twarda w srodku. W
domowej literaturze nie mozemy nic znalezc na ten temat - pewnie dla
wiekszosci jest to oczywiste.
Pozdrawiam i z gory dziekuje.
Krzysiek

1. Data: 2000-04-22 22:16:39

Temat: Re: kasza jaglana
Od: "Rosa" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Moja zona pilnie potrzebuje porady jak dobrze ugotowac kasze jaglana.
>Dotychczas wychodzila jej rozgotowana z wierzchu, a twarda w srodku.
Mogę napisać jak ja to robię. Przede wszystkim najlepiej jest na początku
rozgrzać trochę oleju i prażyć przez jakiś czas kaszę, mieszając, by się nie
przypaliła. Potem można już wlać gorącą wodę i gotować kaszę. Nie poleca się
częstego mieszania w trakcie gotowania. Po ugotowaniu zostawiamy kaszę, by
jeszcze "doszla ", jak to babcia mawiała. Przed wrzuceniem kaszy na olej
chętnie dodaję rózne przyprawy- w małych ilościach oczywiscie, takie jak
imbir, kminek indyjski, czarna gorczyca czy czarnuszka...

pozdrawiam, Roska

Free pics... over 200. TGP
Pina colada - prawdziwy przepis
Slodki sos chili:))