kichanie

1. Data: 2004-09-29 12:50:13

Temat: kichanie
Od: "fajna laska" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od ok dwoch tygodni bardzo czesto kicham. Kiedys zdarzalo mi sie kichnac jak
kazdemu ale w ostatnim czasie to sa prawdziwe maratony. Po kilka kichniec w
jednym ciagu kilka razy w ciagu dnia. Zaczynaja mnie bolec miesnie na
brzuchu :) Nie mam kataru ani zadnych innych dolegliwosci. Czym to moze byc
spowodowane? Ostatnio sie przeprowadzilam i myslalam, ze to moze uczulenie
na cos. Ale w mieszkaniu nie ma dywanow a srodki czystosci uzywam takie jak
zawsze. Bardzo prosze o podpowiedz, skad sie moze brac takie kichanie.

--
Za uwagę dziękuje
fajna laska

2. Data: 2004-09-29 12:52:46

Temat: Re: kichanie
Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fajna laska" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
jak
> zawsze. Bardzo prosze o podpowiedz, skad sie moze brac takie kichanie.

też tak mam:) i włąśńie zrobiłąm cytologie nosa, ciekawe co wyjdzie

3. Data: 2004-09-29 13:08:07

Od: "fajna laska" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> też tak mam:) i włąśńie zrobiłąm cytologie nosa, ciekawe co wyjdzie

ale wiesz moze chociaz czym to moze byc spowodowane?

--
Za uwagę dziękuje
fajna laska

4. Data: 2004-09-29 14:11:08

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale wiesz moze chociaz czym to moze byc spowodowane?

laryngolog mówł mi,ża jakimś uczuleniem, tylko na co - to ma wykazac
cytologia

5. Data: 2004-09-29 14:47:34

Od: "michał" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zawsze. Bardzo prosze o podpowiedz, skad sie moze brac takie kichanie.

witam, ja lubie laski całować w nosek więc może to pomoże :) :P

6. Data: 2004-09-29 19:30:44

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fajna laska" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

> ale wiesz moze chociaz czym to moze byc spowodowane?

Tez kiedys tak mialam, teraz tez sie czasem zdarza, ael jakos zadziej.
Bywalo, ze wstawalam rano, kichalam i smarkalam do ok. 11 (paczka chusteczek
lub wiecej). Pani laryngolog powiedziala, ze rzeczywiscie moze to byc
uczulenie, jednakze testy nic nie wykazaly- ani na pylki, ani na pieska, ani
na kurz, ani na pierze... Pani dermatolog ujela to tak: ze to moze byc
podraznianie sluzowki nosa drobinkami np. kurzu czy pierza unoszacymi sie w
powietrzu, czyli niekoniecznie uczulenie na alergen. Zdarzaly mi sie wlasnie
"salwy" po 6 albo i wiecej razy. Wlasciwie nie bralam na to zadnych lekow,
samo przeszlo. Czasem bralam Tafen (krople w atomizerze), czasem jakies
antyalergiczne typu allertec, ale trudno mi okreslic, czy pomagaly czy samo
przechodzilo.

M.

czy to jet bezdech?
Napadowe migotanie przedsionkow