Kulka w uchu...

1. Data: 2004-09-29 15:41:35

Temat: Kulka w uchu...
Od: "pay-back" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

eee...
no więc jest baaardzo głupi problem...
otóż włożyłem sobie do prawego ucha kulkę; taką jak są kulki w ASG czyli
mało, niechcący; bo miałem ową kulkę w palcach i się chciałem podrawać,
zapomniałem że mam w palcach kulkę i wpadła do ucha; teraz znikła głęboko w
uchu. Jak włożę palec to jej raczej nie czuję; ale słyszę dużo gorzej,
dźwięk jest przytłumiony i ogółnie czuję że coś mi siedzi w uchu. Ani tego
wyjąć ani zobaczyć... :(

Macie jakieś domowe sposoby na wyciąganie takich rzeczy z ucha?
Idę w 100% do lekarza, ale do jakiego ? Czy to może zarosnąć jakoś i się
potem nie wyjmie ? Iść natychmiast czy można za 2-3 dni ?

2. Data: 2004-09-29 15:44:27

Temat: Re: Kulka w uchu...
Od: "pay-back" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pay-back" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Idę w 100% do lekarza, ale do jakiego ? Czy to może zarosnąć jakoś i się
> potem nie wyjmie ? Iść natychmiast czy można za 2-3 dni ?

I proszę się nie wyśmiewać, jestem naprawdę zmartwiony tą sytuacją :(

3. Data: 2004-09-29 15:46:57

Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pay-back" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> Macie jakieś domowe sposoby na wyciąganie takich rzeczy z ucha?

Nie radzę.
Najlepiej tego nie ruszać, dowiedzieć się, gdzie teraz jest ostry dyżur
laryngologiczny i czym prędzej lecieć na konsultację. Nie ma co ryzykować,
że wejdzie głębiej, albo narobi jakiejś szkody. Nie czekaj do jutra.

D.

4. Data: 2004-09-29 16:21:20

Od: "robkor" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cjelda$afr$1@opal.icpnet.pl...

> [...]
> laryngologiczny i czym prędzej lecieć na konsultację. Nie ma co ryzykować,
> że wejdzie głębiej, albo narobi jakiejś szkody. Nie czekaj do jutra.

Witam !

Chory z pewnością zachował się standardowo - już usiłował wyjąć kulkę i
zapchał ją głęboko :)
Miejmy nadzieję, że zanim uszkodzi sobie błonę bębenkową pójdzie do
laryngologa .

Pozdrawiam
robkor

5. Data: 2004-09-29 16:49:51

Od: "L&N lab" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Połóż się na prawym boku, na łóżku etc.
Ujmij ucho za małżowinę, prawą ręką.
Pociągnij małżowinę go góry, a potem w stronę potylicy (w przeciwnym
kierunku do twarzy), te ruchy wykonaj w takim odniesieniu jakbyś stał.
Trzymając ręką małżowinę w podany sposób wyukonaj parę wstrząśnięć głową.

Kulka może wypaść, ale jeśli nie wypadnie to znaczy, że ugrzęzła w woszczku
lub w jakimś uchyłku w kanale słuchowym.
Idź do laryngologa.

pzdr,
LN

6. Data: 2004-09-29 18:41:10

Od: "pay-back" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "L&N lab" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Kulka może wypaść, ale jeśli nie wypadnie to znaczy, że ugrzęzła w
woszczku
> lub w jakimś uchyłku w kanale słuchowym.

Kulka się bardzo przesunęła ku wyjściu, ale jeszcze nie wypadła. :/
jak wypadnie dam znać; jeszcze się posiłuję z uchem.
A jak się nie uda to jutro lecę do laryngologa.

7. Data: 2004-09-30 18:13:47

Od: "pay-back" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Idę w 100% do lekarza, ale do jakiego ? Czy to może zarosnąć jakoś i się
> potem nie wyjmie ? Iść natychmiast czy można za 2-3 dni ?

Laryngolog mi dzisiaj pomógł w szpitalu :)
Trochę bolało , ale wyciągnęli mi to :)

kichanie
czy to jet bezdech?
Napadowe migotanie przedsionkow