klaps wychowawczy

101. Data: 2009-12-14 12:48:05

Temat: Re: klaps wychowawczy
Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL napisał:

> Czyli JEDNAK nie umiesz bez klapsa? - pięknie się podkładasz.
> :-D

nie nie nie, dupsko bedzie twoje :)

--
bla

102. Data: 2009-12-14 12:48:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Dec 2009 13:49:09 +0100, gazebo napisał(a):

> nie walcze z klapsami dla doroslych

Wijesz się.
--

Ikselka.

103. Data: 2009-12-14 12:49:09

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

104. Data: 2009-12-14 12:50:13

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL napisał:

> Zapewniam Cię, że w mojej rodzinie nikt tego nie przerwie, bedziemy bić i
> znecać się nad naszymi dziećmi do końca świata :->

mylisz sie

--
bla

105. Data: 2009-12-14 12:54:28

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Duch napisał:

> "zle" - czynila Dorota Zawadzka (superniania) i na tym skonczyła sie
> Twoja "wiedza", oczywiscie.

ty tak twierdzisz, ja oceniam sytuacje, zamiast zle moge napisac chujowa
i ciagle to samo mam na mysli, musisz sie bardziej postarac aby mnie
zmanipulowac

--
bla

106. Data: 2009-12-14 12:58:06

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL napisał:

> Kiedy rodzice są głupi. Tylko wtedy.

sa glupi jak jako kare traktuje klapsy
--
bla

107. Data: 2009-12-14 12:59:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Dec 2009 13:50:13 +0100, gazebo napisał(a):

> mylisz sie

Nie.
--

Ikselka.

108. Data: 2009-12-14 12:59:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

109. Data: 2009-12-14 13:01:03

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Prawusek napisał:

> Zdarzało się - gdy biły się między sobą, dla zatrzymania zapędów - inne
> metody były już nieskuteczne, a skutki mogłyby stać się groźne. Bardzo
> rzadko.

rozumiem, klina klinem

--
bla

110. Data: 2009-12-14 13:01:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Dec 2009 14:01:03 +0100, gazebo napisał(a):

> rozumiem, klina klinem

Tu wolno? He he, coś bardzo względny jesteś :-)
--

Ikselka.

20 pytań - GRA
BABCIA...
Qro, przepraszam
czym się różni mózg mężczyzny od mózgu kobiety - wreszcie wiadomo
Pudzian-Nejman